مدیرکل نظارت بر امور عمرانی شهرداری قم از احداث سالن‌های ورزشی استاندارد در مناطق ۸ گانه شهری قم خبر داد.
کد خبر: ۵۵۲۶۲۶
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۱ 15 January 2018

به گزارش تابناک قم، عباس حلوایی زاده با اشاره به سیاست شهرداری برای احداث سالن‌های ورزشی اظهار داشت: شهرداری در راستای نشاط اجتماعی و مسائل فرهنگی، در بودجه 96 برای کلیه مناطق شهری احداث سالن‌های ورزشی را در نظر گرفت که از ابتدای سال جاری اقدامات عمرانی این سالن‌ها آغازشده است.

وی با بیان اینکه جانمایی، طراحی و مراحل احداث 8 سالن ورزشی در شهر صورت گرفته و مراحل اجرایی آن نیز آغازشده است، افزود: در برخی از مناطق که اقدامات جانمایی آن‌ها زودتر انجام‌شده بود، روند کار با پیشرفت و سرعت بیشتری آغاز شد که در این مناطق از برنامه زمان‌بندی تا حدودی جلوتر هستیم.

مدیرکل نظارت بر امور عمرانی شهرداری قم ادامه داد: سالن‌های ورزشی در دو تیپ 1200 و 2500 متر با کلیه زمین‌های ورزشی استاندارد طراحی‌شده که متوسط هزینه‌های اجرایی آن‌ها برای تیپ 1200 متر دو میلیارد تومان و برای تیپ 2500 متر نیز چهار میلیارد تومان در نظر گرفته‌شده است.

وی با تأکید بر اینکه در تمامی مناطق عملیات عمرانی سالن‌ها آغاز و در حال اجراست، خاطرنشان کرد: سالن ورزشی منطقه 6 به علت شروع سریع‌تر هم‌اکنون با پیشرفت 75 درصدی روبروست که در نیمه اول سال آینده شاهد بهره‌برداری این مجموعه هستیم.

حلوایی زاده ابراز کرد: احداث سالن‌های هشت‌گانه سبب توازن سالن‌های چندمنظوره با تمامی امکانات در سطح شهر می‌شود و این سالن‌های ورزشی با زمین و دستگاه‌های استاندارد در اختیار همشهریان قرار می‌گیرد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار