طرح تربیت مشاور برای فارغ‌التحصیلان سطح سه رشته تعلیم و تربیت اسلامی در سه بخش مشاوره ازدواج، خانواده و کودک در جامعه‌الزهرا(س) اجرا می‌شود.
کد خبر: ۴۷۷۹۹۴
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۸ 14 August 2017
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی و بین‌الملل جامعه‌الزهرا(س)، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین اصغر اخوی با اشاره به برگزاری طرح تربیت مشاور در جامعه‌الزهرا(س)، اظهار کرد: با توجه به اهمیت و ضرورت راهنمایی و مشاوره در مراکز حوزوی به‌ویژه جامعه‌الزهرا(س)، طرح تربیت مشاور بین خواهران فارغ‌التحصیل رشته تعلیم و تربیت اسلامی این مؤسسه علمی ـ آموزشی برگزار می‌شود.

مدیر مرکز مشاوره جامعه‌الزهرا(س) خاطرنشان کرد: خواهرانی که از لحاظ علمی، اخلاقی و شخصیتی توانایی و علاقه به امر مشاوره داشته باشند، در این طرح شناسایی می‌شوند و بعد از گذراندن دوره‌های لازم در مجموعه جامعه‌الزهرا(س) و سایر مراکز حوزوی به عنوان مشاور مشغول به کار خواهند شد.

وی هدف از این طرح را تربیت مشاور از میان طلاب متخصص و ماهر عنوان کرد و افزود: طرح تربیت مشاور با رویکردهای علمی، بومی و اسلامی به‌منظور راهنمایی و مشاوره برنامه‌ریزی‌شده است تا کارآموزان پس از اتمام دوره بتوانند در راستای ایجاد، ارتقا، استحکام و سلامت خانواده در سه بخش مشاوره ازدواج، مشاوره خانواده و مشاوره کودک مشغول به فعالیت شوند.

استاد حوزه و دانشگاه در توضیح سطوح تربیت مشاور، بیان کرد: طرح تربیت مشاور در دو سطح عمومی و تخصصی برگزار می‌شود که در سطح عمومی، 15 واحد درسی به‌طور مشترک برای هر سه گروه مشاوره ازدواج، خانواده و کودک در نظر گرفته ‌شده و در سطح تخصصی 20 واحد نظری و عملی طی حدود سه ترم برای هر رشته اجرا خواهد شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار