با حضور فرماندار قم؛
مراسم استقبال از امیر مهدی‌زاده قهرمان قمی کاراته آسیا با حضور فرماندار قم و جمعی از مسئولان استانی و شهری برگزار شد.
کد خبر: ۴۶۲۷۶۹
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۱ 19 July 2017
به گزارش تابناک قم، امیر مهدی‌زاده ستاره بین المللی کاراته قم پس از کسب مدال طلای مسابقات کاراته قهرمانی بزرگسالان آسیا به میزبانی قزاقستان به قم بازگشت و مورد استقبال جمعی از مسئولان و علاقمندان به کاراته قرار گرفت.

در مراسم استقبال از امیر مهدی‌زاده که غروب سه‌شنبه در ورودی قم برگزار شد رضا سیار فرماندار قم، حسن عابدی مدیر کل ورزش و جوانان قم، مجید رفیعی مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم و جمعی از مسئولان حضور داشتند.

در این برنامه استقبال، مسئولان با اهدای دسته گل از مهدی‌زاده تقدیر کردند و غلامرضا دباغیان مربی نامدار کاراته قم که مهدی‌زاده محصول تلاش‌های وی است در سخنانی خطاب به فرماندار قم خواستار حمایت از این قهرمان شد.

دباغیان با بیان اینکه مهدی‌زاده افتخار استان قم است و باید مورد پشتیبانی قرار گیرد تا بدون دغدغه به کار خود ادامه دهد عنوان کرد که زیبنده قهرمان کاراته آسیا و جهان نیست که به وی، اهدای منزلی در مسکن مهر پیشنهاد شود.

فرماندار قم و مدیر کل ورزش و جوانان قم در این مراسم بر لزوم حمایت از مهدی‌زاده در راه رسیدن به سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو و کسب مدال المپیکی تاکید کردند و قول دادند دغدغه‌های مهدی‌زاده را پیگیری کنند.

علیرضا برخورداری رئیس هیئت کاراته استان قم، مهدی کریمی رئیس اداره ورزش سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم، حمید رضا نجاتی دارنده مدال برنز مسابقات کاراته جوانان آسیا در اندونزی و مسئولان و مربیان باشگاه کاراته شهید زین الدین از چهره‌های شاخص حاضر در این مراسم استقبال بودند.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار