در هفته چهارم لیگ برتر فوتسال
تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم در دومین دیدار خانگی خود از لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور برابر فرش‌آراء مشهد به برتری رسید.
کد خبر: ۴۶۲۶۷۱
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۳ 19 July 2017
به گزارش تابناک قم، نماینده فوتسال قم که در سه هفته سپری شده از بازی‌های فصل جاری لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در سه مسابقه به میدان رفته و در هفته چهارم بازی نکرده بود، عصر دیروز مسابقه هفته چهارم خود را برابر نماینده مشهد برگزار کرد و با برد از میدان خارج شد.

فوتسالیست‌های تیم آتلیه‌طهران قم بعد از کسب چهار امتیاز از یک برد و یک تساوی در دو بازی از سه هفته قبل لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور با انگیزه بالا از فرش‌آراء مشهد در هفته چهارم پذیرایی کرد و در پایان دیداری حساس، تماشایی، جذاب و پرگل حریف خود را 4 بر 2 شکست داد.

مسابقه تیم‌های آتلیه‌طهران قم و فرش‌آراء مشهد با قضاوت متعادل تیم داوری مسابقه و بدون حاشیه خاصی در حضور نزدیک به 1500 تماشاگر حاضر در سالن دو هزار نفری شهید حیدریان قم برگزار شد و در پایان سه امتیاز به شاگردان سیدوحید غیاثی در آتلیه‌طهران قم رسید.

فوتسالیست‌های تیم آتلیه‌طهران قم که در بازی خانگی هفته‌ دوم با حساب سه بر دو تیم لبنیات ارژن فارس را برده و در هفته سوم با تیم پارسیان شهر قدس دو بر دو مساوی کرده بودند، دومین برد این فصل را در مقابل نماینده مشهد در هفته چهارم به دست آوردند.

در نیمه نخست این دیدار که در حضور علاقمندان به فوتسال در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم به انجام رسید، یک بار توپ از خط دروازه‌ها عبور کرد و این شاگردان سیدوحید غیاثی در آتلیه‌طهران قم بودند که با فرصت‌طلبی میثم ایلانلو به گل رسیدند و با برتری یک بر صفر به رختکن رفتند.

در نیمه دوم دیدار جذاب و تماشایی تیم‌های آتلیه‌طهران قم و فرش‌آراء مشهد پنج گل به ثمر رسید و ابتدا تیم فرش‌‌آراء بازی را مساوی کرد، سپس آتلیه دو بر یک پیش افتاد و باز هم میهمان کار را به تساوی کشاند تا اینکه دو گل متوالی از سعید قلندری موجب شد تا نماینده قم چهار بر دو این بازی را ببرد و با سه بازی و هفت امتیاز به جمع تیم‌های بالای جدول صعود کند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار