رئيس هیأت‌ ورزش‌هاي همگاني استان قم خبر داد
رئيس هیأت‌ ورزش‌هاي همگاني استان قم از برگزاري بيستمين همايش بزرگ پياده‌روي خانوادگي همگاني قم در سي‌امين روز تير ماه خبر داد.
کد خبر: ۴۶۱۷۳۹
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۰ 18 July 2017
به گزارش تابناک قم، حجت‌الاسلام رسول حسن‌یزدی اظهار کرد: بیستمین همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی همگانی استان قم در آستانه میلاد با سعادت و پر خیر و برکت حضرت فاطمه معصومه (س) و آغاز دهه کرامت همچون همایش‌های قبل که همواره مورد استقبال و علاقه مردم ورزش‌دوست استان قم بود، مطمئنا پرشور و با طراوت برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: در 19 همایش قبلی پیاده‌روی خانوادگی، مردم قم به خوبی نشان دادند که به ورزش همگانی علاقه دارند و هر فرصت، موقعیت و زمانی وجود داشته باشد از برنامه‌های پیش‌بینی شده در حوزه ورزش همگانی به خوبی استقبال می‌کنند و خواستار تداوم آن هستند.

رئیس هیأت‌ ورزش‌های همگانی استان قم تصریح کرد: درخواست‌ها و انتظارات مردم عزیز شهر قم، تیم برگزاری این همایش‌ها را بر آن داشت تا برای بیستمین همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در قم برنامه‌ریزی کند و این همایش را ان‌شاءالله روز جمعه 30 تیر برگزار خواهیم کرد.

وی ابراز کرد: این همایش از ساعت 6:30 دقیقه روز جمعه 30 تیر ماه از حرم تا حرم در امتداد بلوار پیامبر اعظم (ص) برگزار می‌شود، ضمن اینکه برای شروع همایش میدان معلم، حد فاصل بلوار بسیج را در نظر گرفته‌ایم و امیدوارم که یک روز خوب و خاطره‌انگیز در فضای ورزش برای عموم مردم قم باشد.

حسن‌یزدی خاطرنشان کرد: هیأت‌ ورزش‌های همگانی استان قم با همکاری اداره کل ورزش و جوانان، موسسه اعتباری کوثر و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم این همایش را برگزار می‌کند و برای شرکت کنندگان هدایایی نیز در نظر گرفته شده که به قید قرعه به آنها تقدیم خواهد شد.

وی با اشاره به هدایای پیش‌بینی شده برای این همایش، عنوان کرد: یک دستگاه خودروی پراید مهمترین هدیه این همایش از سوی مسوولان برگزاری آن است که در مراسم پایانی با حضور مسوولان استان قم بین نفرات حاضر در همایش قرعه‌کشی و تقدیم برنده خوش‌شانس خواهد شد.

رئیس هیأت‌ ورزش‌های همگانی استان قم اضافه کرد: کمک هزینه سفر به عتبات عالیات، کمک هزینه سفر به مشهد مقدس و زیارت حضرت ثامن‌الحجج (ع)، کمک هزینه خرید دوچرخه و تعداد زیادی جوایز و لوازم ورزشی از جمله دیگر هدایای پیش‌بینی شده برای این همایش است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار