معاون سیاسی امنیتی استانداری قم: در زمان عملیات تروریستی تهران تیم تروریستی داعش در قم توسط نیروهای امنیتی و انتظامی دستگیر شده‌اند. نماینده مردم قم در مجلس: این تیم پیش از حمله تروریستی به مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر امام خمینی در قم شناسایی شدند.
کد خبر: ۴۴۵۳۵۶
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۲ 21 June 2017
به گزارش تابناک قم، احد جمالی در سومین نشست شورای اداری استان قم که در تالار معصومیه برگزار شد، با بیان اینکه در عرصه‌های مختلف نیازمند الگوبرداری از امام علی(ع) هستیم، اظهار کرد: شیعه امام علی(ع) باید انقلابی باشد و انقلابی بماند چرا که بر اساس فرمایش ایشان خداوند انسان را آزاد آفریده و انسان نباید بنده و اسیر فرد دیگری باشد.

وی با تاکید بر اینکه بر اساس روایتی از حضرت علی(ع) باید دشمن ستمگران و یاور ستم دیدگان باشیم، اضافه کرد: در روز قدس امسال نیز همانند سال‌های گذشته مردم ایران اسلامی با توجه به شرایط بین‌المللی مشت دیگری به دهان مخالفین اسلام و انسانیت خواهند زد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری قم از حضور گسترده مردم در دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا یاد کرد و گفت: این انتخابات نیز به عنوان برگ زرین دیگری در دفتر نظام و حاکمیت به ثبت رسیده است.

وی با اشاره به حملات تروریسی داعش در تهران عنوان کرد: سپاهیان همیشه سرافراز نظام جمهوری اسلامی جواب دندان‌شکنی به تکفیری‌ها و حامیان منطقه‌ای و بین‌المللی آنها دادند.

جمالی با بیان اینکه شهر قم یکی از اهداف اصلی برنامه‌ریزی‌های تروریستی داعش است، خاطرنشان کرد: در زمان عملیات تروریستی تهران تیم تروریستی داعش در قم توسط نیروهای امنیتی و انتظامی دستگیر شده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه مباحث امنیتی در شورای اداری برای مدیران دستگاه‌های اجرایی تشریح می‌شود، گفت: استان قم با توجه به اینکه پایتخت معنوی جهان شیعه است و حرم مطهر حضرت معصومه(س)، مسجد مقدس جمکران، حوزه‌های علمیه و مراجع تقلید را در خود جای داده از اهمیت والایی برخوردار است.

جمالی از فاصله کوتاه میان قم و تهران یاد کرد و ادامه داد: استان قم در مناسبت‌های مختلف میزبان مقام‌های عالی نظام بوده و بسیاری از شخصیت‌های ملی در این شهر حضور دارند به همین علت این استان یکی از اهداف حملات تروریستی دشمن است.

وی با اشاره به اینکه مدیران استانی باید در حفظ امنیت استان مشارکت لازم را داشته باشند، تصریح کرد: طی هفته‌های اخیر به صورت مستمر با مدیرانی ارتباط داشته که دغدغه‌های امنیتی دارند؛ تدوام و بالندگی انقلاب اسلامی مرهون و مدیون عزم ملی مردم بوده است به همین علت در این راستا باید از تمام ظرفیت‌ها استفاده کنیم.

خبر دستگیری تیم تروریستی در قم متعلق به چند ماه قبل است

حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور رئیس کمیته هسته‌ای مجلس شورای اسلامی با اشاره به هدف قرار دادن مواضع تروریست‌ها توسط سپاه پاسداران در دیر‌الزور سوریه، گفت: فرمانده کل سپاه در همان روزهای حمله ددمنشانه تکفیری‌ها به مجلس شورای اسلامی و مرقد امام راحل گفتند که تنبیه ایران بسیار سخت و پشیمان‌کننده خواهد بود.

وی افزود: عملیات سپاه پاسداران در حقیقت تحقق وعده فرمانده کل سپاه بود که انتقام خون شهدای مظلوم حمله تروریستی  تهران (17 خرداد) از تکفیری‌های سر‌سپرده به نظام سلطه و سران رژیم آل‌سعود و صهیونیست‌ها گرفته شد.

رئیس کمیته هسته‌ای مجلس با اشاره به حمله موشکی سپاه پاسداران به مواضع تروریست‌ها، تصریح کرد: نهادی همچون سپاه  امروز به سطح مناسبی از باز‌دارندگی رسیده که می‌تواند هر اقدام داعش و سایر گروه‌های تروریستی و اربابان و حامیان آنها را به اشد وجه پاسخ دهد.

حجت‌الاسلام ذوالنور با بیان اینکه عملیات سپاه پیامی برای حامیان داعش داشت، گفت: اگر حامیان و اربابان داعش بخواهند از این گروهک تروریستی حمایت کنند به شکلی که امنیت پایدار جمهوری اسلامی را مخدوش کنند، صبر مردم و فرزندان این ملت حدی دارد و  همان‌طور که داعش را هزاران برابر آنچه که ضربه زده بودند، تنبیه کردند، داد عزیزان ما می‌توانند اربابان داعش را هم مورد صدمه قرار بدهد.

وی با بیان اینکه عملیات سپاه پیامی هم برای کشورهای منطقه داشت، تصریح کرد: با این عملیات کشور‌های منطقه می‌توانند به ایران مقتدر، توانمند و استکبارستیز دل‌خوش باشند. دوستان جمهوری اسلامی و محور مقاومت خیال‌شان آسوده باشد که جمهوری اسلامی ایران قادر است هر دشمنی را که بخواهد امنیتش را تهدید کند، سرکوب کند.

رئیس کمیته هسته‌ای مجلس با تاکید بر اینکه اقدام سپاه پیام دل‌چسب و امیدوار کننده‌ای برای مردم داشت، خاطرنشان کرد: مردم امیدوار شدند که فرزندان این ملت آمادگی دارند که امنیت این مرز و بوم را حفظ و هر کسی که بخواهد امنیت پایدار کشور را مخدوش کند سرکوب می‌کنند.

حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنوری نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی درباره جزئیات خبر دستگیری تیم تروریستی داعش در قم که امروز از زبان معاون سیاسی امنیتی استانداری قم بیان شد، گفت: این تیم پیش از حمله تروریستی به مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر امام خمینی در قم شناسایی شدند.

وی ادامه داد: این تیم تروریستی که تحت تعقیب بودند پس از خروج از قم در یکی از مجتمع‌های بین‌راهی میان تهران و قم توقف می‌کنند و زمانی که مشخص می‌شود مقصد آن‌ها تهران است، در نهایت در عوارضی تهران بازداشت می‌شوند.


برای پیوستن به کانال رسمی تابناک قم در تلگرام میتوانید از لینک های زیر استفاده نمایید:

https://telegram.me/www_tabnakqom_ir

https://telegram.me/joinchat/AAAAAEBGvgGdXHQWdwFDDA

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار