سوهان قم، بعد از شرکت در نمایشگاه بین المللی غذایی آگروعمان و درخشش در آن و انتخاب به عنوان غرفه برتر این نمایشگاه، این بار در نمایشگاه 21روزه ماه رمضان شهر مسقط حضور پیدا کرد و فرصت بسیار مناسبی برای شناساندن و عرضه این محصول در این ماه مبارک پدید آمد.
کد خبر: ۴۴۰۸۶۳
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۶:۴۳ 14 June 2017
به گزارش تابناک قم، رئیس اتحادیه سوهان استان قم، گفت: سوهان قم برای دومین بار در سال جاری، در نمایشگاه مسقط عمان درخشید.

امیرپوریزدی، با اعلام این خبر افزود: در ادامه گفت: سوهان قم، بعد از شرکت در نمایشگاه بین المللی غذایی آگروعمان و درخشش در آن و انتخاب به عنوان غرفه برتر این نمایشگاه، این بار در نمایشگاه 21روزه ماه رمضان شهر مسقط حضور پیدا کرد و فرصت بسیار مناسبی برای شناساندن و عرضه این محصول در این ماه مبارک پدید آمد.

رییس اتحادیه سوهان قم، به علاقمندی مردم عمان به شیرینی سوهان ایران اشاره نمود و با توجه به مغفول ماندن جایگاه این شیرینی در سبد کالای غذایی این مردم، خواستار همکاری مسئولین و رسانه ها در شناساندن این محصول غذایی با ارزش شد.

وی افزود: با توجه به اینکه کشور در شرایط بسیار حساس پسابرجام به سر می برد، صادرات موثرترین گام در جهت استفاده از مزایای برداشته شدن تحریم ها برای توسعه اقتصادی و خروج از رکود حاکم بر صنعت کشور می باشد.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد تا صاحبان صنایع با غنیمت شمردن این فرصت، در این عرصه گام های استوار و پایداری بردارند.


برای پیوستن به کانال رسمی تابناک قم در تلگرام میتوانید از لینک های زیر استفاده نمایید:

https://telegram.me/www_tabnakqom_ir

https://telegram.me/joinchat/AAAAAEBGvgGdXHQWdwFDDA

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار