مدير عامل باشگاه آتليه‌طهران قم از نتيجه دادن پيگيري‌ها براي حضور اين تيم در مسابقات فصل جديد ليگ برتر فوتسال باشگاه‌هاي كشور خبر داد.
کد خبر: ۴۳۹۴۴۸
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۲ 12 June 2017
به گزارش تابناک قم، رسول قلی‌زاده اظهار کرد: مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از روز سه‌شنبه ششم تیر ماه رسما آغاز می‌شود و ما روز هشتم تیر باید در نخستین مسابقه خود در نوزدهمین دوره این بازی‌ها به میدان برویم، بنابراین اصلا زمان کافی در اختیار نداریم.

وی خاطرنشان کرد: بعد از کسب مقام نایب‌قهرمانی رقابت‌های فصل 96 – 1395 لیگ دسته اول فوتسال که منجر به صعود تیم آتلیه‌طهران قم به لیگ برتر باشگاه‌های کشور شد، تصور من این بود که حامیان مالی، اسپانسرهای بخش خصوصی و بیشتر از همه، مدیران و مسوولان استان قم از حمایت این تیم استقبال می‌کنند، اما اینگونه نبود و نشد.

مدیر عامل باشگاه آتلیه‌طهران قم ابراز کرد: این اتفاق موجب شد تا شیرینی کسب مقام نایب‌قهرمانی لیگ و مجوز صعود به لیگ برتر به کام‌مان تلخ شود و تازه در آغاز یک راه سخت، طولانی و پر پیچ و خم برای پیدا کردن یک حامی مالی به منظور حضور در لیگ برتر قرار گرفتیم.

وی تصریح کرد: متاسفانه در این روزها سختی‌های بسیاری برای پیدا کردن راهی به منظور تشکیل یک تیم مطمئن و آماده برای حضور در فصل جدید لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور متحمل شدیم، هنوز هم کاری به سرانجام نرسیده که احساس راحتی و آرامش کنیم.

قلی‌زاده تاکید کرد: شرایط به گونه‌ای پیش رفت که موضوع فروش تیم آتلیه‌طهران مطرح شد ولی معتقدم که برای به ثمر رسیدن این موفقیت توسط تیم آتلیه‌طهران قم زحمات بسیار زیادی کشیده شده و تنها من تصمیم‌ گیرنده نیستم، مربیان، بازیکنان و عوامل بسیاری زحمت کشیده‌اند و آنها هم در این موفقیت سهمیه هستند، پس فروش یا واگذاری تیم کار صحیحی نبود و ما به حفظ تیم امیدواریم.

وی با منتفی دانستن واگذاری امتیاز این تیم به سن‌ایچ ساوه، تصریح کرد: تیم ما با همان کادر و بازیکنان فصل قبل در مسابقات فصل جدید لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور حفظ می‌شود و چنانچه با حامی مالی در قم به تفاهم برسیم از فردا تمرینات را آغاز خواهیم کرد و برای حضور در لیگ برتر دست‌کم سه بازیکن لیگ برتری از قم به خدمت می‌گیریم.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار