مدیر ورزشگاه یادگار امام قم گفت: سقوط صبا تاثیری در روند نگهداری ورزشگاه یادگار امام قم ندارد و این ورزشگاه ، سرمایه ملی است.
کد خبر: ۴۲۷۳۷۵
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۷ 21 May 2017
به گزارش تابناک قم، توحید محمدی اظهار داشت: ورزشگاه یادگار امام قم هم اکنون در حال رفع تدریجی نواقص است و صندلی‌های نیمکت ذخیره این ورزشگاه نیز اخیراً تعویض و نوسازی شده است.

وی درباره خسارت تماشاگران تیم تراکتورسازی تبریز به صندلی‌های این ورزشگاه در جریان دیدار صبای قم و تراکتورسازی گفت: این موضوع از طریق اداره کل ورزش و جوانان استان قم در حال پیگیری است و نامه‌ای به باشگاه تراکتورسازی جهت دریافت خسارت ارسال شده است و واحد  حقوقی اداره کل ورزش و جوانان پیگیر دریافت خسارت هستند.

مدیر ورزشگاه یادگار امام قم با بیان این که سقوط صبا تأثیری در روند نگهداری ورزشگاه یادگار امام قم ندارد گفت: ما کارها را مثل همیشه انجام می‌دهیم و به بود و نبود صبا کاری نداریم زیرا ورزشگاه سرمایه ملی هست باید از آن به نحو احسن نگهداری کنیم مگر موقع ساخت ورزشگاه یادگار امام،  قم تیمی در سطح لیگ برتر داشته است؟

محمدی بیان داشت: وضعیت چمن  ورزشگاه یادگار امام نیز شرایط بهتری دارد و خوشبختانه با بارندگی‌های خوبی که در ماه‌های اخیر صورت گرفت نگرانی کمتری بابت وضعیت آب مورد نیاز برای آبیاری چمن ورزشگاه یادگار امام هستیم.

وی عنوان کرد: به ما اعلام شده بود که دیدار پلی آف لیگ دو کشور ممکن است روز سه‌شنبه در قم و ورزشگاه یادگار امام برگزار شود و برای این منظور منتظر اعلام نهایی بودیم  که در صورت میزبانی، شرایط خوبی برای برگزاری این مسابقه مهیا کنیم اما در نهایت ورزشگاه تختی تهران برای این منظور انتخاب شد.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار