بسکتبالیست قمی برای حضور در مسابقه‌های جهانی بسکتبال با ویلچر جوانان در تورنتوی کانادا به تیم ملی فراخوانده شده تا دومین حضور در عرصه بین‌المللی را تجربه کند.
کد خبر: ۴۱۲۲۲۱
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۵:۱۷ 23 April 2017
به گزارش تابناک قم، «رضا عیوضی» شاید تا همین 6 ماه قبل برای اهالی ورزش قم شناخته شده نبود اما استعداد ویژه وی در بسکتبال با ویلچر سبب شد بلافاصله پس از ورود به این رشته و پیوستن به تیمی به نام اتحاد معصومیه قم در لیگ دسته دوم کشور، مورد توجه کادر فنی تیم ملی جوانان قرار گیرد.

حضور در ترکیب تیم ملی جوانان در مسابقه‌های قهرمانی آسیا در تایلند و کسب مدال طلای این مسابقه‌های همراه با تیم ملی، عیوضی را خیلی زود در مسیر موفقیت قرار داد. 

اکنون عیوضی از ورزشکاری بی‌نام و نشان به یکی از ستارگان معدود هیأت ورزش‌های معلولان استان قم تبدیل شده است و تا چند هفته دیگر در کانادا برای تیم ملی ایران به میدان می‌رود. 

مسابقه‌های بسکتبال با ویلچر جوانان جهان از اواسط خرداد در تورنتوی کانادا برگزار می‌شود و ایران در دور گروهی 4 حریف سرسخت در پیش دارد. 

با توجه به پیشرفت سریع و شگفت‌انگیز رضا عیوضی، پیش‌بینی می‌شود وی امسال برای نخستین بار حضور در لیگ برتر کشور را تجربه کند و حضور در ترکیب تیم ایثار قم، تیم چهارم فصل گذشته در دسترس‌ترین گزینه برای این ورزشکار جوان قمی است. 

بسکتبال با ویلچر قم پیش از این محمد محمدنژاد را در ترکیب تیم ملی جوانان داشت و این ورزشکار جوان سال گذشته در پارالمپیک ریو برای تیم ملی ایران به میدان رفت.

منبع: همشهری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار