هواشناسی استان پیش بینی کرد:
در این هفته در برخی از روزها با بارش پراکنده در مناطق مختلف قم مواجه ایم اما سامانه بارش برف از هفته آینده وارد قم می شود که با ورود این سامانه دمای قم کاهش می یابد.
کد خبر: ۳۶۴۷۱۴
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۲:۲۳ 22 January 2017
به گزارش تابناک قم، رئیس اداره پیش‌بینی و تحقیقات اداره کل هواشناسی استان قم با اعلام وضعیت هوا عنوان کرد: هوای امروز قم نیمه ابری همراه با وزش باد گزارش می شود که سرعت وزش باد 15 تا 30 کیلومتر بر ساعت خواهد بود.

محمدرضا قاضی افزود: دوشنبه نیز دمای هوا بین 11 درجه و 3- پیش بینی می شود که با توجه به هوای نیمه ابری بارش های پراکنده ای خواهیم داشت اما در اواخر وقت وزش باد شدید گزاش شده است که تا 50 کیلومتر در ساعت سرعت دارد.

وی تصریح کرد: در این هفته در برخی از روزها با بارش پراکنده در مناطق مختلف قم مواجه ایم اما سامانه بارش برف از هفته آینده وارد قم می شود که با ورود این سامانه دمای قم کاهش می یابد.

رئیس اداره پیش‌بینی و تحقیقات اداره کل هواشناسی استان قم در مورد میزان بارش باران نیز عنوان کرد: از ابتدای مهر ماه تاکنون 57 میلی متر بارش باران به ثبت رسیده است که با توجه به ثبت باران در سال گذشته به میزان 87 میلی متر،کاهش باران را در سال جاری نشان می دهد.

وی افزود: امسال بیشترین بارش در استان در منطقه فوجرد با 168 میلیمتر ثبت شد، اما کمترین میزان بارندگی در استان قم هم در منطقه کوشک نصرت با 32 میلیمتر بود.


برای پیوستن به کانال رسمی تابناک قم در تلگرام میتوانید از لینک های زیر استفاده نمایید:

https://telegram.me/www_tabnakqom_ir

https://telegram.me/joinchat/AAAAAEBGvgGdXHQWdwFDDA

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار