رئیس هیأت تکواندوی استان قم از تلاش این هیأت ورزشی برای فراهم سازی زمینه حضور حداقل یک تکواندوکار از قم در رویداد المپیک تابستانی آینده خبر داد.
کد خبر: ۳۶۱۳۳۱
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۰۱:۴۶ 16 January 2017
به گزارش تابناک قم، محمد جمشیدی اظهار کرد: تکواندوی قم چه در گذشته و چه در حال حاضر قهرمانان خوبی در اختیار داشته است و تلاش ما بر افزایش تعداد مدال‌آور در ۲ بخش کیوروگی و پومسه است؛ البته در پومسه یک ملی‌پوش به نام علی نادعلی داریم که امسال در مسابقه‌های جهانی پومسه در پرو شرکت کرد و در این بخش چند ورزشکار جوان هستند که می‌توانند در آینده به سطح ملی و بین‌المللی برسند. 

وی افزود: در بخش کیوروگی شرایط متفاوت است. ما در گذشته قهرمانی چون سیدمحمد رفیعی را در اختیار داشتیم که تجارت ارزشمند رفیعی در مسابقه‌های بین‌المللی و نیز لیگ بر‌تر بر هیچ کس پوشیده نیست. امروز برنامه تکواندوی قم سرمایه‌گذاری روی تکواندوکاران جوان و جویای نام است و این سرمایه‌گذاری را با اعزام مداوم تیم‌های تکواندوی پایه قم در هر ۲ بخش دختران و پسران نشان داده‌ایم و این روند باز هم ادامه پیدا می‌کند.

رئیس هیأت تکواندوی استان قم گفت: حضور علی چهرقانی در عنفوان جوانی در لیگ بر‌تر اتفاقی نیست. ما به درخشش چهرقانی و امثال وی امید بسیاری داریم. برنامه ما حضور حداقل یک تکواندوکار از قم در المپیک تابستانی آینده در ژاپن است. برای این منظور ۳ سال فرصت داریم و در این زمان قهرمانان جوان ما به پختگی می‌رسند. برای حمایت از آن‌ها تلاش می‌کنیم؛ البته واضح است توانایی مالی برای حمایت از یک قهرمان از سوی هیأت ورزشی یا اداره کل ورزش و جوانان محدود است اما قهرمانان ما‌‌‌ رها نخواهند شد.

منبع: همشهری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار