لیگ فوتسال باشگاه‌های استان قم به میانه راه رسیده است و وضعیت جدول حاکی از رقابت تنگاتنگ از یک سو برای قهرمانی و از سوی دیگر برای سقوط نکردن به دسته پایین‌تر است.
کد خبر: ۳۵۹۰۷۱
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۶ 11 January 2017
به گزارش تابناک قم، رقابت‌های فوتسال لیگ دسته اول باشگاه‌های استان قم در حالی هر هفته در سالن شهید حیدریان قم برگزار می‌شود که این مسابقه‌ها مهم‌ترین لیگ ورزشی استان قم تلقی می‌شود. در مسابقه‌های امسال ۱۴ تیم حضور دارند که به صورت تک‌بازی با هم رقابت می‌کنند. 

این مسابقه‌ها امسال در اوج حساسیت برگزار می‌شود؛ زیرا بر اساس برنامه جدید، قرار است ۸ تیم بر‌تر جدول در لیگ باقی بمانند و لیگ بر‌تر را تشکیل دهند و سایر تیم‌ها راهی دسته پایین‌تر شوند.

این موضوع سبب شده رقابت نزدیکی میان تیم‌های حاضر در مسابقه‌ها در جریان باشد. تیم فوتسال ذاکر که در سال‌های اخیر همواره در جمع مدعیان قهرمانی لیگ حضور داشته است در پایان هفته ششم از ۶ بازی ۵ پیروزی در کارنامه دارد و حتی با وجود پذیرش یک شکست، باز هم تیم صدرنشین جدول است. 

نزدیک‌ترین تعقیب‌کنندگان ذاکر، تیم‌های آتلیه طهران و ماهان هستند که هر یک ۱۳ امتیازی و به دنبال تصاحب صدر جدول به تعقیب ذاکر پرداخته‌اند. 

تیم‌های شهرداری، خادم‌الحسین و آتلیه یاقوت تیم‌های چهارم تا ششم جدول هستند در شرایطی که شهرداری مدافع عنوان قهرمانی این مسابقه‌ها به شمار می‌رود.

شهید رئیس کرمی و مقاومت در رده‌های بعدی قرار گرفته‌اند اما در محدوده قرمز جدول که تیم‌های سقوط‌کننده قرار می‌گیرند در حال حاضر تیم‌های آفاق، پارسا و نبرد به همراه ۳ تیم قعرنشین آرش، پاس و یاس قرار دارند.

منبع: همشهری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار