مرفاوی: قصد داشتند با زد و بند برکنارم کنند
نیم‌فصل دوم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 15 امروز (چهارشنبه) با برگزاری دیداری بین دو تیم صنعت نفت آبادان و صبای قم در ورزشگاه تختی آبادان آغاز شد که در پایان این دیدار تیم میزبان با نتیجه 2 بر یک به پیروزی رسید.
کد خبر: ۳۵۹۰۶۶
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۷ 11 January 2017
به گزارش تابناک قم، هفته شانزدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور با برتری صنعت نفت آبادان مقابل صبای قم آغاز شد.

نیم‌فصل دوم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 15 امروز (چهارشنبه) با برگزاری دیداری بین دو تیم صنعت نفت آبادان و صبای قم در ورزشگاه تختی آبادان آغاز شد که در پایان این دیدار تیم میزبان با نتیجه 2 بر یک به پیروزی رسید.

در این دیدار ابتدا کیوان امرایی در دقیقه 59 صبا را پیش انداخت، اما در ادامه حکیم نصاری در دقیقه 72 کار را به تساوی کشاند. بازی با نتیجه تساوی رو به اتمام بود که نصاری در دقیقه 2+90 گل دوم خود و تیمش را به ثمر رساند تا سه امتیازی ارزشمند به حساب کریمی و شاگردانش واریز شود.

صنعت نفت آبادان با این پیروزی 19 امتیازی شد و به رده دهم جدول صعود کرد، صبای قم 9 امتیازی و در رده پانزدهم جدول باقی ماند.

قضاوت دیدار صنعت نفت آبادان - صبای قم را بیژن حیدری بر عهده داشت. او در این دیدار به مهران امیری از تیم صبا و محمد شادکام از تیم نفت کارت زرد نشان داد.

فیروز کریمی که در تعطیلات نیم‌فصل به عنوان سرمربی تیم نفت آبادان و جانشین نادر دست‌نشان انتخاب شده بود، در دیدار مقابل صبای قم برای نخستین بار روی نیمکت مربیگری این تیم نشست.

قصد داشتند با زد و بند برکنارم کنند

عبدالصمد مرفاوی پس از شکست تیمش در برابر نفت آبادان در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: با توجه به بضاعتی که تیم صبای قم از آن برخوردار است امروز بازی خوبی به نمایش گذاشتیم. حتی در این بازی اولین گل را وارد دروازه حریف کردیم ولی نتوانستیم به خوبی از گل زده خود دفاع کنیم.

وی افزود: صنعت نفت کمی عقب بازی می کرد ولی ما روی دو سهل انگاری گل دریافت کردیم. در این بازی روی پوشش ندادن در عرض، دو گل دریافت کردیم. حریف امروز ما تیمی نبود که بخواهد پیروز میدان باشد. به نفت آبادان تبریک می گویم به هر حال آنها با اوت دستی یا هر ترفند دیگری پیروز این میدان شدند.

مرفاوی اضافه کرد: واقعیت امر این است که بضاعف تیم صبا همین است که امروز دیدید. ما در نیم فصل دوم به جای اینکه تقویت شویم چند بازیکن خود را نیز از دست دادیم. برای نمونه کریم اسلامی را از دست دادیم ولی بازیکنی را به عنوان جانشین آن جذب نکردیم. ما در این فصل دست تنها هستیم در حالی که باید کمک شویم.

سرمربی تیم صبای قم عنوان کرد: امروز در بازی با نفت بهتر از بازی های گذشته کار کردیم ولی همانند بازی با استقلال خوزستان در دقایق پایانی گل دریافت کردیم. وقتی یک تیم شرایط مالی و ساختار مناسی ندارد طبیعی است که در مقاطع حساس بازی، پایش بلنگد. فوتبال امروزی با کسی شوخی ندارد و اگر تقویت نشویم با مشکل مواجه می شویم فرقی هم نمی کند مرفاوی روی نیمکت صبا باشد با مورینیو یا گواردیولا.

مرفاوی گفت: نمی خواهم باخت امروز خود را به گردن مشکلات بیندازم ولی واقعیت این است که مشکلات بی شمار، امکان انجام بازی خوب را از صبا گرفته است.

وی در خصوص آینده خود در صبا نیز اظهار کرد: یک روز بازیکنان را جمع کردم و گفتم شرایط مناسب نیست ولی آب باریکه ای هست و از خانه نشینی بهتر است. وقتی از جمع بازیکنان جدا شدم، گفتند مرفاوی استعفا داده است در حالیکه هیچکس حتی مدیرعامل و مسئولان باشگاه این مسئله خیر نداشتند ولی من متوجه شدم برخی ها قصد دارند از طریق فضای مجازی تغییراتی در تیم به وجود بیاورند به همین دلیل همیشه به دنبال دسیسه چینی هستند.

مرفاوی افزود: مقابل چنین دسیسه هایی ایستادم ولی می توانستم بروم ولی نرفتم. به برخی آقایان فهماندم که هر وقت می خواهم می توانم بروم ولی آنها نمی توانند با دسیسه کسی را بردارند. باید حلوی زد و بند در تیم را می گرفتم در حالیکه برخی ها می خواستند از طریق زد و بند من را جابه جا کنند. اگر قرار به رفتن باشد با زد و بند نمی توانند به همین دلیل مقابل زد و بند برخی ها ایستادم و حالشان را گرفتم. اگر باشگاه قصد برکناری من را دارد مشکلی نیست و حتی اگر بخواهند استعفا هم می دهم.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم در خصوص اینکه آیا این موارد از سوی بباشگاه انجام شده است، بیان کرد: خیر این مسائل از بیرون از باشگاه هدایت می شود.


برای پیوستن به کانال رسمی تابناک قم در تلگرام میتوانید از لینک های زیر استفاده نمایید:

https://telegram.me/www_tabnakqom_ir

https://telegram.me/joinchat/AAAAAEBGvgGdXHQWdwFDDA

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار