هفته‌ سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در حالی آغاز می‌شود که در یکی از دیدارها صبا در اصفهان باید به مصاف سپاهان این شهر برود.
کد خبر: ۳۳۹۶۸۷
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۷ 06 December 2016
به گزارش تابناک قم، هفته‌ سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در حالی آغاز می‌شود که دریکی از دیدارها صبا در اصفهان باید به مصاف سپاهان این شهر برود.

دو تیم در حالی برابر یکدیگر صف‌آرایی می‌کنند که در جدول اصلاً شرایط مساعدی ندارند و هر دوتیم برای کسب پیروزی پا به میدان می‌گذارند تا حاشیه‌ها و ناکامی‌های هفته گذشته را از خود دور کنند.

زرد پوشان اصفهان در حالی پا به میدان می‌گذارند که از آخرین پیروزی آنها سه هفته می‌گذرد و عبدالله ویسی سرمربی این تیم بسیار تحت‌فشار است و در آن‌سو صبای قم آخرین بازی که طعم پیروزی را چشید برابر سایپا در هفته هفت بوده است.

سپاهانی‌ها در دوازده هفته گذشته چهار پیروزی، سه تساوی و پنج باخت را در کارنامه خود رقم‌زده‌اند و نمایندگان فوتبال قم نیز در لیگ برتر فوتبال کشور یک پیروزی، شش تساوی و پنج شکست حاصل کار آنها در دوازده هفته اخیر است.

در طرفی یکسان‌بودن آمار باخت های هر دو تیم می‌تواند در نوع خود جالب باشد باید دید در پایان این مسابقه کدام تیم شش باخت دیگری را رقم میزند و شاید نتیجه چیز دیگری باشد.

سپاهان اصفهان در هفته گذشته مغلوب گسترش فولاد شد و صبا نیز در آن دیدار جنجالی در برابر استقلال تهران شکست خورد، این موضوع می‌تواند عطش پیروزی در وجود هر دو مربی افزایش دهد تا ناکامی‌ها هفته گذشته را از بین ببرند.

صبایی‌ها باید هر چه زودتر به فکر جمع‌کردن امتیازات در نیم‌فصل نخست باشند تا به جمع فانوس به‌دستان لیگ در پایان فصل نروند زیرا که در پایان با توجه به بالا رفتن حساسیت‌ها گرفتن امتیاز از هر تیمی دشوار می‌شود.

مرفاوی در حالی به استقبال این مسابقه می‌رود که رضا عنایتی و حمیدرضا دیو سالار دو بازیکن اخراجی در دیدار استقلال را در اختیار ندارد و مربی صبا یعنی ساکت الهامی نیز تا اطلاع ثانوی کمیته انضباطی از نشستن بر روی نیمکت صبا محروم است.

اما تنها محروم سپاهان رسول نوید کیا خواهد بود که در این دیدار قادر به همراهی تیمش نخواهد بود. شاگردان عبدالله ویسی 15 امتیازدارند و در رده دهم جدول قرارگرفته و صبا نیز با 9 امتیاز چهار پله پائین تر از این تیم جای گرفته است.

مصاف دو تیم از ساعت 15:15 روز جمعه در ورزشگاه نقش جهان اصفهان آغازخواهد شد. حالا باید منتظر ماند و دید که عبدالصمد مرفاوی می‌تواند به‌روزهای بد خود در صبا پایان دهد یا نه؟
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار