تیم فوتبال صبای قم برای جذب بازیکن در نیم‌فصل برنامه دارد اما مشخص نیست شرایط مالی صبا تا چه حد به این تیم اجازه مانور در پنجره نقل و انتقال‌های زمستانی خواهد داد.
کد خبر: ۳۳۹۴۲۷
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۳ 06 December 2016
به گزارش تابناک قم، وضع نیروی انسانی در صبای قم به حدی حاد شده که «صمد مرفاوی» گاهی مجبور به استفاده از بازیکنان صبا در پست‌های غیرتخصصی می‌شود. 

بارز‌ترین نمونه برای این موضوع استفاده از رضا عنایتی به عنوان یک مهاجم نوک کلاسیک در پست دفاع میانی بود. پستی که گرچه عنایتی سابقه بازی در آن را دارد اما در روزهای فقر گلزنی صبا، نشان می‌داد مرفاوی تا چه‌اندازه نسبت به خط دفاعی خود نگران است. 

آن هم با ایده‌های تدافعی مرفاوی که همیشه گزینه اول خود را گل نخوردن و سپس در صورت امکان گلزنی در نظر می‌گیرد و به همین دلیل، تیم‌های مرفاوی معمولا بازی چشم نوازی ارائه نمی‌دهند. با توجه به این کمبود‌ها، مرفاوی حالا به این فکر افتاده که هر طور شده در نیم‌فصل چند بازیکن جدید به تیمش اضافه کند.

صبا با مشکل مالی روبه‌رو است و توانایی جذب بازیکن اسم و رسم دار لیگ برتری را ندارد، بنابراین مسئولان این تیم ۲ گزینه در پیش رو دارند. یکی جذب بازیکن باتجربه که یا بیرون خط مانده و تیمی ندارد یا در دسته‌های پایین‌تر بازی می‌کند. 

در صورت انتخاب این گزینه، آن‌ها می‌توانند بازیکنان پشت خط مانده را با اغوای آن‌ها به حضور در لیگ بر‌تر و قرار گرفتن در متن خبرها به تیم خود بیاورند و هزینه زیادی هم نکنند. 

گزینه دوم، جذب بازیکنان جوانی است که یا در لیگ‌های دسته اول و دوم درخشیده‌اند و سودای حضور در لیگ بر‌تر را دارند یا نفرهای جوانی که در تیم‌های خود در لیگ بر‌تر نیمکت‌نشین هستند. 

با توجه به افکار مرفاوی، گرایش وی به گزینه اول بیشتر است گرچه مرفاوی در صورت جذب بازیکنان مسن و اصطلاحا با تجربه میانگین سنی تیم خود را از این هم بالا‌تر خواهد برد.

منبع: همشهری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار