نماینده فوتسال قم با جایگاهی نازل و عملکردی دور از انتظار نیم‌فصل نخست مسابقات هجدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور را پشت سر گذاشت.
کد خبر: ۳۳۹۴۰۴
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۴ 06 December 2016
به گزارش تابناک قم، یاسین‌پیشرو قم در حالی این هفته به صدرنشین لیگ برتر باخت که در هفته‌های سپری شده از فصل جاری مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور تا کنون مقابل تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی تهران، مقاومت البرز، آذرخش هرمزگان، لبنیات ارژن فارس و طرح و توسعه الوند قزوین به پیروزی رسیده است.

نماینده فوتسال استان قم در این فصل چهار باخت ناباورانه را در خانه مقابل تیم‌های فوتسال مس سونگون ورزقان، تاسیسات دریایی تهران، حفاری اهواز و گیتی‌پسند در سالن شهید حیدریان قم و برابر تیم‌های شهروند ساری و دبیری در تبریز پذیرا شده، ضمن اینکه دو بازی همراه با تساوی یاسین‌پیشرو قم برابر تیم‌های فوتسال شهرداری در ساوه و فرش‌آراء مشهد در قم بوده است.

فوتسالیست‌های یاسین‌پیشرو قم باید در هفته نخست از دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در سالن شهید بهشتی شهر مشهد مقابل تیم فوتسال فرش‌آراء این شهر به میدان برود در حالی که حریف مشهدی فعلا با 13 امتیاز در رده دهم جدول است.

تساوی یاسینی‌ها با فرش‌آراء مشهد در هفته نخست

تیم فوتسال یاسین‌پیشرو قم در نخستین گام از فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در خانه برابر تیم فرش‌آراء مشهد متوقف شد و در حضور تماشاگران قمی نتیجه‌ای بهتر از تساوی کسب نکرد تا گام نخست از لیگ جدید را با کسب یک امتیاز آغاز کند.

در نخستین هفته دیدارهای فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتسال قهرمانی باشگا‌ه‌های کشور که از عصر هفتمین روز مردادماه با رقابت 14 تیم آغاز شد؛ یاسین‌پیشرو قم در خانه خود برابر تیم فرش‌آراء مشهد نتیجه‌ای بهتر از تساوی دو بر دو کسب نکرد و یاران محمدرضا حیدریان سرمربی یاسین‌پیشرو قم در سالن شهید حیدریان قم به یک امتیاز بسنده کردند.

نخستین پیروزی یاسین‌پیشرو در میهمانی مقاومت البرز

در مصاف هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور یاران حیدریان در اندیشه نخستین پیروزی خود در لیگ هجدهم به میهمانی تیم مقاومت البرز رفتند و در سالن انقلاب کرج و در حضور طرفداران تیم مقاومت موفق به کسب برتری دو بر یک شدند.

یاسین‌پیشرو قم در بازی نیم‌فصل نخست دوره قبل مسابقات لیگ برتر در قم سنگین‌ترین شکست را مقابل تیم مقاومت البرز پذیرفته بود اما در بازی برگشت دوره هفدهم لیگ برتر این تیم را با سه گل در کرج برده بود تا با این برد در هفته دوم لیگ هجدهم در واقع باخت نیم‌فصل نخست لیگ 94 را تلافی کند.

دومین پیروزی قمی‌ها در بازی خانگی هفته سوم برابر دانشگاه آزاد

دیدارهای هفته سوم از نیم‌فصل نخست مسابقات لیگ برتر فوتسال قهرمانی باشگا‌ه‌های کشور عصر بیست و یکمین روز مردادماه برگزار شد و در یکی از دیدارهای هفته، تیم فوتسال یاسین‌پیشرو قم در خانه خود برابر تیم دانشگاه آزاد اسلامی تهران سه امتیاز با ارزش گرفت.

یاسین‌پیشرو قم بعد از تساوی هفته نخست در خانه خود برابر فرش‌آراء مشهد و برتری دو بر یک برابر مقاومت البرز در هفته دوم، در هفته سوم مسابقات لیگ برتر باشگا‌های ایران در سالن شهید حیدریان قم با نتیجه دو بر یک به نخستین برد خانگی و دومین پیروزی متوالی خود در این فصل لیگ برتر دست یافتند.

نخستین شکست یاسین‌پیشرو پیش از آغاز جام جهانی 2016

هفته چهارم رقابت‌های نیم‌فصل نخست لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در حالی برگزار شد که یکی از تیم‌های ناکام این هفته از بازی‌ها، تیم فوتسال یاسین‌پیشرو قم بود که بعد از سه بازی همراه با دو پیروزی و یک تساوی، سرانجام در هفته چهارم به نخستین باخت این فصل تن داد.

یاسین‌پیشرو قم تا آخرین لحظات این دیدار با گل‌های محمد برزگر و امین مجیدی‌پور با نتیجه دو بر یک از حریف خود پیش بود و شانس بالایی برای کسب پیروزی داشت اما حواشی زیاد این دیدار که منجر به اخراج مهدی رضایی سرپرست این تیم شد، در نهایت بازی برده را به باخت نماینده قم تغییر داد.

پرگل‌ترین پیروزی یاسین‌پیشرو قم مقابل آذرخش بندرعباس

دیدارهای هفته پنجم از نیم‌فصل نخست مسابقات لیگ برتر فوتسال قهرمانی باشگا‌ه‌های کشور عصر بیست و پنجمین روز مهر ماه برگزار شد و در یکی از دیدارهای هفته، تیم فوتسال یاسین‌پیشرو قم در خانه خود برابر تیم آذرخش بندرعباس سه امتیاز با ارزش از آن خود کرد.

تیم فوتسال یاسین‌پیشرو قم در سومین بازی خانگی فصل جاری مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های ایران، بازی کاملا برتر و پرقدرتی در مقابل حریف خود به نمایش گذاشت و در حالی که کاملا تیم برتر میدان بود به شدت از سوی تماشاگران خودی حمایت می‌شد، با اختلاف چهار گل به برتری پنج بر یک رسید.

چهارمین پیروزی قمی‌ها در میهمانی ارژن فارس

دیدارهای هفته ششم مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگا‌های ایران در حالی برگزار شد که یاسین‌پیشرو قم با توجه به پیروزی برابر آذرخش بندرعباس در هفته پنجم بازی‌ها در حضور تماشاگران قمی حاضر در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم دومین برد خانگی و سومین پیروزی این فصل از روحیه بسیار خوبی برخوردار بود.

تیم فوتسال یاسین پیشرو قم در تاریخ رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های ایران با تیم لبنیات ارژن فارس دیدار نکرده بود ولی نتیجه نخستین رویارویی آنها در ادوار مختلف لیگ برتر فوتسال با نماینده فارس شیرین بود و یاسین بازی باخته در نیمه نخست این دیدار را سرانجام چهار بر سه برد و به چهارمین برد این فصل خود دست یافت تا با 13 امتیاز به مکان سوم جدول رده‌بندی لیگ برتر نیز برود.

نخستین شکست خانگی یاسین برابر مس سونگون

روند پیروزی‌های تیم فوتسال یاسین‌پیشرو قم در نیم‌فصل نخست مسابقات هجدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور بعد از دیدار خانگی مقابل آذرخش هرمزگان و برتری در میهمانی تیم لبنیات ارژن فارس در هفته هفتم متوقف شد و شاگردان محمدرضا حیدریان در خانه خود با حساب پنج بر دو ناباورانه به تیم مس سونگون ورزقان باختند.

بعد از این دیدار و این نتیجه، تیم فوتسال یاسین‌پیشرو قم که تا پایان هفته ششم نیم‌فصل نخست فصل جاری لیگ برتر در مکان سوم جدول رده‌بندی حضور داشت، رده سوم را به رقبای بالای جدولی واگذار کرد و بدین‌ترتیب با دو پله نزول از مکان سوم جدول به مکان پنجم رفت.

سومین باخت لیگ هجدهم در میهمانی دبیری تبریز و غیبت سرمربی

شاگردان محمدرضا حیدریان در تیم فوتسال یاسین‌پیشرو قم باخت خانگی برابر تیم فوتسال مس سونگون ورزقان را به حساب اتفاقات فوتسال گذاشتند و به تمرینات خود ادامه دادند تا در جدال با دومین نماینده آذربایجان شرقی یعنی دبیری تبریز یک مسابقه حساس دیگر از هفته هشتم لیگ هجدهم در تبریز برگزار کنند اما در این دیدار شکستی سنگین پذیرفتند.

یاسین‌پیشرو قم در حالی به تبریز رفت که محمدرضا حیدریان سرمربی این تیم در سفر یک روز قبل از بازی با دبیری به تبریز تیمش را همراهی نکرد و قرار بود که یک ساعت قبل از بازی به تبریز برسد اما تاخیر در پرواز تهران – تبریز مانع سفر وی به تبریز شد تا نماینده قم بدون حضور سرمربی خود هفت بر دو مغلوب قهرمان لیگ پانزدهم شود.

دومین شکست متوالی در خانه مقابل قهرمان آسیا

یاسین‌پیشرو بعد از باخت‌های هفته‌های هفتم و هشتم به تیم‌های مس سونگون ورزقان و دبیری تبریز گام به این دیدار حساس گذاشته بود و امید داشت که در حضور تماشاگران قمی علاقمند به فوتسال که برای نخستین‌بار در این فصل سالن شهید حیدریان قم را پر کرده بودند به سه امتیاز دست یابد اما با باخت یک بر صفر به قهرمان مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا اینگونه نشد.

دیدار تیم‌های فوتسال یاسین‌پیشرو قم و تاسیسات دریایی تهران از هفته نهم مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور به قضاوت محمود نصیرلو داور با تجربه فوتسال ایران در حضور بیش از دو هزار تماشاگر به میزبانی یاسین‌پیشرو در سالن دوهزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار شد  و سرانجام تیم تاسیسات دریایی تهران موفق شد با نتیجه یک بر صفر یاسین‌پیشرو قم را شکست دهد و دومین باخت خانگی این تیم را رقم بزند.

پنجمین پیروزی یاسین در میهمانی تیم قعرنشین طرح و توسعه الوند

شاگردان محمدرضا حیدریان در تیم فوتسال یاسین‌پیشرو قم برای فرار از شرایط نامساعد هفته‌های اخیر لیگ برتر فوتسال که به واسطه ثبت سه باخت متوالی در کارنامه آنها به وجود آمده بود، در هفته دهم مسابقات لیگ برتر فوتسال با انگیزه بسیار بالا به مصاف تیم انتهای جدولی طرح و توسعه الوند قزوین رفتند و به پیروزی رسیدند.

تیم فوتسال یاسین‌پیشرو قم در دهمین مسابقه خود در چارچوب بازی‌های هجدهمین دوره لیگ بر‌تر فوتسال به دنبال برتری برابر تیم انتهای جدولی طرح و توسعه الوند قزوین به میدان رفت و با ارائه یک بازی کاملا هجومی سه امتیاز با ارزش این دیدار را کسب کرد.

این بازی در حالی با برتری سه بر دو به سود تیم فوتسال یاسین‌پیشرو قم به پایان رسید که نیمه نخست با تساوی یک بر یک در جریان بود اما در نیمه دوم شاگردان محمدرضا حیدریان دو بار متوالی دروازه حریف را گشودند و سه بر یک پیش افتادند تا اینکه یک گل دیگر از تیم حریف در لحظات پایانی، این بازی را در نهایت به نفع نماینده قم رقم زد.

سومین شکست متوالی بازی‌های خانگی برابر حفاری اهواز

یاسین‌پیشرو قم در دیداری خانگی از یازدهمین هفته نیم‌فصل نخست رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور با امید به عبور از سد حفاری اهواز و کسب ششمین پیروزی این فصل گام به میدان گذاشت اما ناباورانه در خانه با شکستی سنگین میدان را ترک کرد.

تیم فوتسال یاسین‌پیشرو قم در ششمین بازی خانگی خود از دیدارهای نیم‌فصل نخست مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور برابر تیم بالای جدولی حفاری اهواز بازی خوبی ارائه نکرد و در پایان برابر میهمان خود با نتیجه دور از انتظار و باور نکردنی چهار بر صفر شکست را پذیرفت.

در این دیدار که میثم ایلانلو و محمد برزگر دو بازیکن با تجربه یاسین‌پیشرو قم با تصمیم کادر فنی از روی جایگاه بازی‌ را تماشا می‌کردند، چهار اشتباه در نیمه دوم از سوی بازیکنان یاسین‌پیشرو موجب شد تا تیم حفاری اهواز دروازه میزبان خود را گشوده و به سه امتیاز شیرین این دیدار دست یابد.

سقوط یک پله‌ای یاسین‌پیشرو قم در میهمانی شهرداری ساوه

تیم فوتسال یاسین‌پیشرو قم در آخرین بازی خارج از خانه خود در نیم ‌فصل نخست مسابقات فوتسال باشگاه‌های برتر کشور برابر شهرداری ساوه به یک تساوی ارزشمند رسید اما یک پله در جدول نزول کرد تا از مکان هفتم به رده هشتم برود و همچنان سیری نزولی را طی کند.

فوتسالیست‌های یاسین‌پیشرو قم که از هفته هفتم نیم‌فصل نخست لیگ برتر نتایج خوبی در مصاف با حریفان خود کسب نکرده‌اند، در آخرین بازی خارج از خانه با هدف جبران امتیازات از دست رفته، برابر تیم شهرداری ساوه به میدان رفت و با این تیم به تساوی بدون گل رسیدند.

تساوی بدون گل با تیم شهرداری ساوه دومین نتیجه مساوی فوتسالیست‌های یاسین‌پیشرو قم در بازی‌های این فصل لیگ برتر باشگاه‌های کشور بود زیرا شاگردان حیدریان پیش از این در هفته نخست لیگ هجدهم در سالن شهید حیدریان قم با تیم فرش‌آراء مشهد به تساوی رسیده بودند و بعد از 10 هفته دوباره مساوی کردند.

چهارمین باخت خانگی یاسین‌پیشرو و سقوط به مکان نهم جدول

نماینده فوتسال قم مهمترین بازی هفته پایانی نیم‌فصل لیگ برتر فوتسال باشگا‌ه‌های کشور با برابر صدرنشین رقابت‌ها با چهارمین شکست متوالی در خانه به پایان رساند تا در ادامه روند نزولی خود از مکان هشتم به رتبه دهم جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتسال برود.

یاسین‌پیشرو قم در سیزدهمین و آخرین هفته نیم‌فصل لیگ برتر فوتسال میزبان صدرنشین لیگ برتر بود، دیداری که البته هفتمین بازی خانگی این تیم در این فصل محسوب می‌شد و یاسین‌پیشرو قم برای جبران امتیازات از دست رفته ناکام بزرگ هفته بود و با نتیجه 6 بر 2 به ششمین باخت این فصل و چهارمین باخت متوالی در خانه خود رضایت داد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار