دبیر هیئت والیبال استان قم گفت: مسابقات والیبال نوجوانان پسر کشور از ۲۲ آذر ماه به مدت ۵ روز در قم برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۳۹۳۹۰
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۵ 06 December 2016
به گزارش تابناک قم، علیرضا منافی اظهار داشت: بر اساس اعلام فدراسیون والیبال و پس از درخواست باشگاه کریمه قم برای میزبانی از مسابقات والیبال نوجوانان پسر کشور، قم میزبانی از این مسابقات را بر عهده گرفته است.

وی افزود: مسابقات والیبال نوجوانان کشور در دسته اول از دوشنبه ۲۲ آذر  به مدت ۵ روز به میزبانی باشگاه کریمه قم و در سالن شهید رضاییان انجام می‌شود و شرکت کنندگان در این مسابقات به صورت دوره‌ای با هم رقابت می‌کنند.

دبیر هیئت والیبال استان قم گفت: تیم والیبال کریمه به نمایندگی از قم در این مسابقات حضور دارد و کار خود را به عنوان میزبان مسابقات دنبال می‌کند و به دنبال کسب جواز صعود به مرحله نهایی این رقابت‌ها است.

منافی بیان داشت: کریمه قم، لاستیک بارز کرمان، گل گهر سیرجان، فرش محتشم کاشان، رعد پدافند اصفهان و بختیاری ورامین تیم‌های حاضر در مرحله گروهی این مسابقات هستند که در نهایت تیم‌های برتر راهی دور بعد می‌شوند.

وی عنوان کرد: ۱۲ تیم در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند که رقابت‌های مرحله مقدماتی خود را در دو گروه پیگیری و در صورت حضور شش تیم در هر گروه، چهار تیم برتر هر گروه به مرحله دوم صعود می‌کنند.

دبیر هیئت والیبال استان قم تصریح کرد: نیروگاه سیکل ترکیبی دامغان، اتحاد جوان همدان، سپهر الکتریک قزوین، عقاب سبلان اردبیل، شهرداری بجنورد و عقاب نهاجا تهران تیم‌های حاضر در گروه دوم هستند که مسابقات خود را در دامغان برگزار خواهند کرد.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار