رئیس مجلس خبرگان رهبری و وزیر آموزش و پرورش، عصر پنجشنبه در دفتر آیت الله موسوی اردبیلی حضور یافتند.
کد خبر: ۳۳۴۱۵۹
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۴ 24 November 2016
به گزارش تابناک قم، آیت الله احمد جنتی رئیس مجلس خبرگان رهبری و دبیر شورای نگهبان و فخرالدین دانش آشتیانی وزیر آموزش و پرورش، با حضور در دفتر آیت الله موسوی اردبیلی، ارتحال این عالم فرزانه را به خانواده و اعضای دفتر ایشان تسلیت گفتند.

شب گذشته نیز حضرات آیات عبدالله جوادی آملی،جعفر سبحانی، آیت الله مرتضی مقتدایی، علوی گرگانی، آیت الله گرامی، سید جواد شهرستانی نماینده آیت الله سیستانی درایران و حجت الاسلام والمسلمین ملکا رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب، آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور و آیت الله فاضل لنکرانی از شخصیت هایی بودند که در بیت آیت الله موسوی اردبیلی حضور یافتند.

همچنین از دیگر شخصیت های حاضر در بیت این مرجع تقلید آیت الله علوی بروجردی و علی محقق داماد، حجت الاسلام فرخ فال مدیر حوزه علمیه استان قم و محمد محمدی ری شهری تولیت آستان حضرت عبدالعظیم حسنی، یادگار امام و جمعی از شاگردان آیت الله موسوی اردبیلی و اساتید دانشگاهها بودند که به یاد این عالم فقید گرد هم آمدند.

آیت الله موسوی اردبیلی از روز دوشنبه هفته جاری به دلیل عارضه قلبی و گوارشی در بیمارستان لاله تهران بستری شده بود و روز چهارشنبه سوم آذرماه پس از سکته مجدد قلبی و وخامت حال، دعوت حق را لبیک گفت.

آیت الله سید عبدالکریم موسوی اردبیلی از مراجع تقلید، متولد سال 1304 در اردبیل است که پس از شهادت آیت الله بهشتی از سال 1360 تا 1368 به ریاست دیوان عالی کشور به عنوان عالی ترین مقام قضایی کشور رسید.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار