استاندار قم با اشاره به سرشماری نفوس و مسکن گفت: با توجه به ضریب نفوذ ۷۴ درصدی استان قم انتظار می‌رود که ۴۵ درصد مشارکت در استان قم را شاهد باشیم، در حال حاضر میزان مشارکت مردم در ثبت‌نام اینترنتی به حدود ۳۰ درصد رسیده است.
کد خبر: ۳۱۳۳۱۴
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۷ 17 October 2016
به گزارش تابناک قم، سید مهدی صادقی عصر امروز در چهاردهمین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی که در سالن امام جواد استانداری قم برگزار شد، با اشاره به سالروز سفر مقام معظم رهبری به استان قم اظهار داشت: آمار ارائه‌شده در خصوص وضعیت سلامت استان قم آمار نگران‌کننده‌ای است.

استاندار قم بابیان اینکه باید مسئولان در خصوص وضعیت بهداشت استان باید یک تجدیدنظر صورت گیرد، افزود: موضوع سلامت و حفظ آن موضوع مهمی است که باید درزمینهٔ پیشگیری به آن توجه شود.

صادقی با اشاره به سرشماری نفوس و مسکن گفت: با توجه به ضریب نفوذ 74 درصدی استان قم انتظار می‌رود که 45 درصد مشارکت در استان قم را شاهد باشیم، در حال حاضر میزان مشارکت مردم در ثبت‌نام اینترنتی به حدود 30 درصد رسیده است.

وی بیان کرد: بخش‌نامه‌ها و ابلاغیه‌هایی که وجود دارد امکان و مجوزهای خوبی در راستای اجرای اقتصاد مقاومتی است به همین خاطر تسهیل واگذاری پروژه‌ها باید انجام گیرد.

استاندار قم با اشاره به اینکه آیین‌نامه اجرایی 27 که اصلاحات آن بیشتر می‌شود و اختیارات جدیدی برای مسئولان ایجاد می‌کند، خاطرنشان کرد: استانداری نیز برای اجرای پروژه‌ها کمک می‌کند همچنین باید یک تغییر نگاه در فکر و دیدگاه در خصوص تولید داشته باشیم.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار