رویه‌ای اشتباهی که تکرار می‌شود؛
در کمتر از دو هفته خبرنگاران رسانه‌های مختلف با ابتکار روابط عمومی استانداری قم از حضور در جلسات استانداری محروم شدند، که در نوع خود جالب است.
کد خبر: ۳۱۳۳۰۴
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۷ 17 October 2016
به گزارش تابناک قم، صبح روز شنبه 24 مهرماه، بعد از اصلاحیه‌های فراوان روابط عمومی استانداری قم در خصوص دعوت آر خبرنگاران برای حضور در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان قم درنهایت خبرنگاران رسانه‌های مختلف البته به‌جز یک رسانه اجازه حضور در مراسم را نیافتند.

البته این برای اولین بار نیست که روابط عمومی استانداری قم اقدام به این کار می‌کند به‌طوری‌که در هفته‌های اخیر نیز در جلسه‌ای دیگری از حضور خبرنگاران رسانه‌های مختلف به یکی دیگر از جلسات استانداری قم ممانعت به‌عمل‌آمده است.

درواقع استانداری قم رویه‌ای را در پیش‌گرفته است که به نظر نمی‌آید چندان خوشایند باشد اما در این میان حضور خبرنگاران خبرگزاری‌های ایرنا و صداوسیما در نوع خود جالب می‌باشد.

به‌هرحال اگر قرار است جلسات به‌صورت غیرعلنی برگزار شود، چرا خبرنگاران ایرنا و صداوسیما به جلسه دعوت می‌شوند و اگر قرار است این خبرنگاران اجازه حضورداشته باشند، چرا از حضور سایر خبرنگاران دعوت به عمل نمی‌آید؟

علاوه بر این در نشست‌های مختلفی که با حضور خبرنگاران انجام می‌شود، خبرنگاران با درک شرایط قم و حساسیت‌هایی که روی اخبار این شهر مذهبی وجود دارد اقدام به تهیه خبر می‌کنند و بارها پیش‌آمده است که از انتشار اخبار حاشیه‌ای که در برخی مواقع رخ می‌دهد خودداری می‌کنند.

از سوی دیگر در آستانه نزدیک شدن به ایام انتخابات ریاست جمهوری و همچنین انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا انتظار می‌رود که ارتباط سازنده‌ای بین سازمان‌های و نهادهای دولتی با خبرنگاران برقرار باشد که روند موجود این مهم را نشان نمی‌دهد.

منبع: قم فردا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار