رئیس مرکز فناوری اطلاعات مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران:
رئیس مرکز فناوری اطلاعات مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران با بیان اینکه طلاب با فضای مجازی و آموزه‌های تبلیغی به‌صورت ویژه موردتوجه است، گفت: هر طلبه باید دارای یک صفحه مجازی در کوثرنت و کوثربلاگ باشد.
کد خبر: ۳۰۲۹۶۶
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۴ 27 September 2016
به گزارش تابناک قم، علی طائی‌زاده پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاحیه نخستین گردهمایی فعالان فضای مجازی حوزه‌های علمیه خواهران که در تالار همایش‌های مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران برگزار شد با اشاره به مشارکت نهادهای حوزوی در راستای ترویج آموزه‌های دینی با استفاده از فضای مجازی اظهار داشت: در 2 سال گذشته خواهران طلاب به‌صورت گسترده به فضای مجازی وارد شده و در بومی‌سازی ارتباطات و اولویت‌دار نمودن محتوا تلاش می‌کنند.

وی با اشاره به اقدامات انجام‌شده در این زمینه افزود: در 3 سال گذشته حدود 170 جلسه کارگاه آموزشی برای طلاب و اساتید خواهر سراسر کشور در زمینه‌های نویسندگی، وبلاگ نویسی و غیره برگزارشده است.

رئیس مرکز فناوری اطلاعات مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران کوثرنت را برترین پروژه کشور در سال جاری برشمرد و تصریح کرد: براساس رتبه‌بندی گردهمایی فعالان فناوری اطلاعات مراکز علمی و آموزشی که فردا در تهران برگزار می‌شود، کوثرنت به‌عنوان پروژه برتر کشور در سال 95 انتخاب‌شده است.

وی خاطرنشان کرد: کوثرنت همچنین به‌عنوان برترین سایت حوزه‌های علمیه سراسر کشور دارای کاربرد شبکه‌های اجتماعی بوده و قابل‌استفاده در گوشی‌های اندروید است.

طائی‌زاده با تأکید براینکه مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران برنامه مشخصی برای ترویج آموزه‌های دینی در فضای مجازی دارند، عنوان کرد: آشنایی طلاب با فضای مجازی و آموزه‌های تبلیغی به‌صورت ویژه موردتوجه است.

وی با بیان اینکه طلاب به‌محض ورود تحت آموزش‌های ویژه قرار می‌گیرند، افزود: هر طلبه باید دارای یک صفحه مجازی در کوثرنت و کوثربلاگ بوده و آموزش‌های مختلف در زمینه‌های فضای مجازی، پاسخ به شبهات و غیره را پشت سربگذارند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
فاطمه ذاکری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۶
عالیه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار