در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال؛
تیم فوتبال صبای قم در دیداری خانگی در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال برای کسب اولین پیروزی در لیگ برتر فوتبال به دیدار سایپای تهران می‌رود.
کد خبر: ۲۹۸۹۹۹
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۳ 20 September 2016
به گزارش تابناک قم، هفته هفتم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور امروز آغاز می‌شود و در یکی از بازی‌ها در قم تیم فوتبال صبای قم در ورزشگاه خانگی خود پذیرای سایپای تهران خواهد بود.

شاگردان صمد مرفاوی در تیم فوتبال صبای قم در حالی این بازی خانگی را در قم برگزار می‌کنند که در هیچ یک از ۶ بازی گذشته خود طعم پیروزی را نچشیده‌اند و شرایط برای صبا در جدول رده بندی چندان مساعد نیست.

صبا در مسابقات قبلی خود صاحب ۴ تساوی و ۲ شکست شده است و پیروزی بر سایپا در این بازی خانگی برای صبا تعیین کننده و سرنوشت ساز است در حالی که صمد مرفاوی سرمربی صبا از انتقادات بابت نبردن صبا ناراضی است و اعتقاد دارد منتقدان باید توجه خود را به تیم‌های پر هزینه جلب کنند.

در سوی مقابل میدان، تیم سایپا با هدایت حسین فرکی این روزها با درخشش محمد مهدی ترابی بازیکن جوان و ملی پوش خود شرایط خوبی را سپری می‌کند و در جدول ۷ امتیازی است و آن طور که فرکی اذعان کرده به دنبال حضور در رده‌های بالای جدول و حتی کسب سهمیه آسیایی است.

صبا در این بازی محروم و مصدوم ندارد و تمامی بازیکنان این تیم در اختیار صمد مرفاوی هستند اما ساکت الهامی مربی صبا به دلیل اتفاقات مسابقه برابر تیم ذوب آهن در قم، از روی سکو تماشاگر دیدارهای تیمش خواهد بود.

پیروزی صبا در این بازی می‌تواند سبب جهش چند پله‌ای صبا در جدول رده بندی شود اما سایپا نیز که در سر اهداف بزرگی می‌پروراند برای پیروزی به میدان می‌آید گرچه حسین فرکی می‌گوید که از قم خاطرات خوشی ندارد.

دیدار تیم‌های صبای قم و سایپای تهران از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه امروز سه‌شنبه در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار می‌شود.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار