مربی تیم فوتسال یاسین پیشرو قم از شرایط نخستین رقابت در هجدهمین دوره لیگ گفت.
کد خبر: ۲۶۸۵۹۲
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۵ 29 July 2016
به گزارش تابناک قم، ابوالقاسم عارفیان دستیار حیدریان در یاسین پیشرو قم اظهار کرد: بازی سخت و دشواری بود و خوشبختانه بچه های قم توانستند در گام نخست خود را با شرایط لیگ وفق دهند، با توجه به اینکه تیم قم بازیکنان ستاره خود را از دست داده و در نقل و انتقالات به تیم های دیگر پیوستند، جوانان تازه وارد و جویای نام قم در کنار بازیکنان با تجربه قبل توانایی بسیار خوبی برای ادامه مسیر لیگ دارند و نشان خواهند داد که قم شهر فوتسال سازی در کشور است.

وی ادامه داد: قم ظرفیت بسیار بالایی در فوتسال دارد و در ادامه هم امیدواریم روز به روز شرایط تیم بهتر شود، تماشاگرانی که روز گذشته از نزدیک شاهد بازی بودند از کار فنی و تلاش قم رضایت داشتند.

وی افزود: با داشتن تمرکز قادر بودیم پیروز بازی در نیمه اول باشیم اما توپ های بازیکنان با بدشانسی به تیر دروازه نشست، نیمه دوم هم با شرایط خوبی همراه بود ولی در هر صورت با نتیجه تساوی اولین بازی فصل را تمام کردیم تا با اعتقاد به توانایی جوانان قم به آینده امیدوار باشیم.

عارفیان در انتها گفت: حیدریان هم از شرایط بازی راضی بود و به بچه ها ایمان و اعتماد کامل دارد و حامی همیشگی بازی شاگردانش است، امیدواریم تماشاگران قم با حمایت بیشتر و بهتر خود از تیم کادر فنی و بازیکنان را یاری دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار