کد خبر: ۲۶۸۴۸۹
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۳ 29 July 2016
به گزارش تابناک قم، روند موفقیت‌های ورزش‌کاران رزمی‌کار عضو هیات ورزش‌های رزمی استان قم در میادین برون‌مرزی یک بار دیگر ادامه پیدا کرد و نماینده شایسته رزمی قم توانست از رقابت‌های جهانی کیک‌بوکسینگ در شرق آسیا مدال برنز بگیرد.

نماینده هیأت ورزش‌های رزمی استان قم که مدت‌ها در اردوهای آماده‌سازی، ‌مهیای حضور موفق در پیکارهای جهانی 2016 شده و در این مسیر سختی‌های زیادی را تحمل کرده بود به عنوان یکی از امیدهای تیم ملی رزمی وکوتورین کشورمان برای کسب مدال پرفروغ ظاهر شد.

این رزمی‌کار توانمند استان قم فیروز مختاری است که افتخارات زیادی را از میادین داخلی و برون‌مرزی در ویترین موفقیت‌های خود دارد و بعد از ماه‌ها تحمل سختی‌های مسابقات انتخابی و فشار تمرینات آماده‌سازی در رقابت‌های جهانی 2016 به مقام سوم و نشان برنز دست یافت.

این در حالی است که رقابت‌های جهانی به میزبانی کشور ویتنام برگزار به انجام رسید و رزمی‌کار شایسته استان قم بعد از اینکه در نخستین مسابقه خود توانست حریفی از فرانسه را مقهور قدرت و انگیزه بالای خود کند، به جز یک مسابقه در سایر بازی‌ها موفق عمل کرد و در نهایت صاحب یکی از مدال‌های این رقابت‌ها شد.

فیروز مختاری به عنوان یکی از استعدادها و نخبه‌های ورزش رزمی قم همراه با تیم ملی کشورمان در مسابقات جهانی کیک‌بوکسینگ در استایل وکوتورین به مصاف حریفان رفت و با کسب مقام سوم این دوره از مسابقات به روند موفقیت‌های خود در میادین برون‌مرزی سال 2016 ادامه داد.

مسابقات 2016 رزمی قهرمانی جهان در استایل وکوتورین به میزبانی کشور ویتنام برگزار شد و فیروز مختاری رزمی‌کار موفق استان قم که از جمعه اول مرداد ماه در کنار دیگر اعضای تیم ملی برای رویارویی با حریفان خود راهی شهر هوشی‌مینه ویتنام شده در هشتمین روز مرداد به مدال برنز این مسابقات دست پیدا کرد.

در ترکیب تیم ملی رزمی کشورمان در استایل وکوتورین مسابقات جهانی 2016 به میزبانی کشور ویتنام 6 رزمی‌کار، دو داور و دو مربی حضور داشتند و یکی از نفرات پرامید این تیم برای کسب مدال در وزن منهای 60 کیلوگرم این مسابقات فیروز مختاری رزمی‌کار توانمند و با تجربه قم بود.

این موفقیت ارزنده برای فیروز مختاری در حالی رقم خورد که این رزمی‌کار شایسته اردیبهشت ماه امسال در المپیک هنرهای رزمی جهان در کشور روسیه نیز نماینده قم بود و در حالی که سهم ورزشکاران قمی اعزام شده به این رقابت‌ها کسب یک مدال طلا، دو نقره و یک برنز بود، در وزن منهای 60 کیلوگرم رشته سمی‌کنتاکت فیروز مختاری به نمایندگی از استان قم در این رقابت‌ها به روی رینگ رفت و با ارائه مبارزاتی دیدنی به دیدار پایانی راه یافت.

نماینده شایسته ورزش‌های رزمی استان قم در رقابت نهایی فقط ثانیه‌ای در مقابل حریف خود کم آورد تا نتیجه این مسابقه را واگذار کرده و بدین‌ترتیب بر سکوی دوم این مسابقات ایستاد تا به مقام نایب‌قهرمانی و نشان نقره مسابقات المپیک هنرها و ورزش‌های رزمی 2016 جهان برسد.

فیروز مختاری تنها ورزشکار اعزامی قم بود که در دو رشته به میدان رفت، زیرا بعد از پایان رقابت‌های خود در سبک سمی‌کنتاکت در رشته موی‌تا نیز گام به رقابت با حریفان گذاشت و در وزن منهای 60 کیلوگرم رتبه سوم و نشان برنز این رقابت‌ها را از آن خود کرد تا دو مدال این جام را به ارمغان بیاورد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار