رئیس شورای اسلامی شهر قم بابیان اینکه ۵ هزار میلیارد ریال از بدهی‌های بانک ملی از شهرداری تهاتر شده، گفت: امسال ۷ تا ۸ هزار میلیارد ریال از بدهی‌های شهرداری پرداخت می‌شود.
کد خبر: ۲۶۸۱۴۹
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۱ 28 July 2016
به گزارش تابناک قم، ولی‌الله بیاتی با اشاره به ۱۵ هزار میلیارد ریال بدهی شهرداری قم، اظهارکرد: جلسات متعددی در این زمینه با مسئولان و بانک‌ها برگزار کردیم مقررشده این بدهی‌ها در قالب تهاتر پرداخت شوند.

وی با بیان اینکه تاکنون ۵ هزار میلیارد ریال از بدهی‌های بانک ملی ایران تهاتر شده است، تصریح کرد: کل بدهی‌ها به این بانک ۸ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال بود که یک هزار میلیارد ریال مربوط به جرائم بود که این جرائم پرداخت نخواهد شد و در آینده نزدیک با شناسایی ۲ هزار میلیارد ریال از املاک و تهاتر مشکل بدهی‌های این بانک مرتفع می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر قم عنوان کرد: حدود یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال از بدهی‌های بانک شهر و بدهی به بانک تجارت در آینده نزدیک پرداخت خواهد شد و تا انتهای سال ۷ تا ۸ هزار میلیارد ریال از بدهی‌های شهرداری در قالب تهاتر پرداخت می‌شود.

وی به مصوبات شورای شهر درباره بلوار پیامبر اعظم(ص) اشاره کرد و گفت: بزرگ‌ترین کتابخانه جهان اسلام، ساخت چند هتل، ساخت زائرسرا توسط عتبه حسینی، موزه و غیره از جمله اقدامات مصوب شده در این بلوار خواهد بود.

بیاتی ادامه داد: بلوار پیامبر اعظم(ص) نباید به سمت مسائل تجاری برود و باید مسائل فرهنگی در این بلوار برجسته‌تر باشد و اگر هم توافقات تجاری در آن می‌شود باید به سمت تجاری‌های فرهنگی سوق داده شود.

وی به احداث زائرسرا در این بلوار اشاره کرد و افزود: طبق مصوبه شورای اسلامی شهر توافق سه‌جانبه‌ای بین شهرداری قم، آستانه مقدسه حضرت معصومه(س) و عتبه حسینی برای ساخت زائرسرا در قم شده است و قرار است آن‌ها با سرمایه‌گذاری یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریالی در مدت سه سال این زائرسرا را احداث کنند.


منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار