در مسابقات والیبال نوجوانان کشور
دبیر هیئت والیبال استان قم گفت: تیم والیبال رده سنی نوجوانان دختر قم در مسابقات والیبال نوجوانان کشور برابر چهار محال و بختیاری به پیروزی رسید.
کد خبر: ۲۶۷۰۸۶
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۹ 27 July 2016
به گزارش تابناک قم، علیرضا منافی اظهار داشت: رقابت‌های والیبال نوجوانان دختر کشور عصر سه‌شنبه در کاشان ادامه یافت و تیم والیبال قم در سومین مسابقه خود توانست نخستین پیروزی خود در این مسابقات را به دست بیاورد.

وی افزود: تیم والیبال چهارمحال و بختیاری سومین حریف تیم نوجوانان قم بود که این بازی در نهایت با پیروزی ۳ بر ۲ تیم والیبال قم خاتمه یافت به پایان رسید و قم توانست پس از ۲ شکست پی در پی برابر اصفهان و البرز در این مسابقات سرانجام طعم شیرین پیروزی را بچشد.

دبیر هیئت والیبال استان قم گفت: در ست اول این مسابقه دو تیم شانه به شانه هم پیش رفتند اما در نهایت، تلاش نزدیک دو تیم در این ست با پیروزی ۲۵ بر ۲۳ چهارمحال و بختیاری همراه بود و در ست دوم هم والیبالیست‌های قم برای جبران شکست در ست نخست، تلاش زیادی کردند اما باز هم داستان ست اول تکرار شد و این تیم چهارمحال و بختیاری بود که ۲۵ بر ۲۰ برنده ست شد.

منافی بیان داشت: در شرایطی که به نظر می‌رسید یک شکست ۳ بر صفر دیگر انتظار قم را می‌کشد ناگهان ورق به سود قمی‌ها برگشت و این بار تیم والیبال قم در ست سوم توانست ۲۵ بر ۲۰ فاتح این ست شود و به بازگشت به بازی امیدوار شود.

وی عنوان کرد: در ست چهارم بازی، باز هم دو تیم سایه به سایه هم پیش رفتند و در نهایت این ست با نمایش هوشمندانه بازیکنان قم با پیروزی ۲۵ بر ۲۲ تیم قم همراه بود تا همه چیز به تساوی کشیده شود و سرانجام پیروزی ۱۵ بر ۱۱ قم در ست پنجم سبب شد در مجموع قم بازی ۲ بر صفر باخته را ۳ بر ۲ از چهارمحال و بختیاری ببرد.

دبیر هیئت والیبال استان قم تصریح کرد: زهرا مقدمی، ثنا خان بابایی، کوثر علیمرادی، معصومه قاسمی سالک، فاطمه اسداللهی، آیدا زنگنه، فاطمه داوری، زهرا نوروزی، فاطمه کربلایی، عارفه خادم، مرضیه شاه واروقی و فرحناز پناهی فر بازیکنان تیم والیبال نوجوانان دختر قم را تشکیل می‌دهند.

منافی افزود: تیم والیبال نوجوانان دختر استان قم در گروه الف مسابقات در کاشان با تیم‌های البرز، اصفهان، چهارمحال و بختیاری و لرستان همگروه شده است و مربیگری این تیم بر عهده معصومه دارابی و مهسا آراسته است.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار