تیم فوتسال یاسین‌پیشرو قم در آستانه فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور با کسب برتری پرگل در یک دیدار تدارکاتی برای نخستین حریف خود خط و نشان کشید.
کد خبر: ۲۶۷۰۰۹
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۱:۰۳ 27 July 2016
به گزارش تابناک قم، تیم فوتسال یاسین‌پیشرو قم از آغاز تمرینات خود برای دیدارهای فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور چند بازی تدارکاتی برگزار کرده و به جز مصاف با گیتی‌پسند اصفهان، در سایر بازی‌های تدارکاتی با نتایج پر گل برابر حریفان خود به برتری رسیده است.

شاگردان محمدرضا حیدریان که نسبت به دیگر تیم‌های حاضر در هجدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور تمرینات خود را بسیار دیر آغاز کرده‌اند، بعد از انجام تمرینات مستمر بدنسازی و تاکتیکی در سالن‌های شهید حیدریان و سفر به شهرستان شاهرود، امروز آخرین بازی تدارکاتی پیش از مسابقه با فرش‌آراء مشهد در آستانه فصل جدید لیگ برتر را نیز با پیروزی به پایان رساندند تا بیش از پیش آمادگی خود را برای این فصل نشان بدهند.

تیم فوتسال یاسین‌پیشرو قم که خود را برای مسابقه برابر فرش‌آراء مشهد در نخستین هفته از فصل جدید لیگ برتر فوتسال کشور آماده می‌کند در آخرین مسابقه تدارکاتی خود در مقابل نماینده قم در مسابقات لیگ جوانان فوتسال باشگاه‌های کشور یعنی آتلیه‌طهران قم به میدان رفت و با پیروزی پر گل میدان را ترک کرد.

ششمین تیم جدول رده‌بندی فصل گذشته مسابقات لیگ برتر فوتسال که با دیر شروع کردن تمرینات خود، هواداران فوتسال در قم را برای فصل جدید بازی‌ها کمی نگران کرده، با اینکه هنوز آنچنان که باید و شاید خود را برای حضور پرقدرت در لیگ برتر به خوبی آماده نکرده اما با پیروزی پرگل مقابل آتلیه‌طهران قم نشان داد که برای رویارویی با حریف مشهدی خود در شروع لیگ نسبتاً شرایط خوبی دارد.

شاگردان محمدرضا حیدریان در این دیدار مقابل تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم به برتری قاطع هفت بر دو دست یافتند تا روز پنجشنبه هفته جاری در نخستین دیدار از فصل جدید لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در قم به مصاف تیم فوتسال فرش‌آراء مشهد بروند.

بازیکنانی همچون مهران رضاپور، امین مجیدی‌پور، سجاد نوروزی و یکی دو چهره‌ تازه‌وارد به ترکیب تیم فوتسال یاسین‌پیشرو قم در این بازی عملکرد خوبی داشتند، ضمن اینکه سرمربی نماینده قم در این دیدار کمتر از بازیکنان با تجربه‌ای همچون سعید قاسمی و ناصر اطمینان استفاده کرد.

البته سعید قاسمی به دلیل آسیب‌دیدگی حتی ممکن است نخستین بازی تیم فوتسال یاسین پیشرو قم در فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور را از دست بدهد، ضمن اینکه دیگر با تجربه‌هایی همچون میثم ایلانلو و مسعود ایازی دروازه‌بان این تیم در ترکیب اصلی بازی کردند.

مجتبی‌ نصیری‌نیا دروازه‌بان سابق تیم ملی فوتسال که تجربه حضور در جام ملت‌های فوتسال آسیا را نیز دارد و سال‌ها برای تیم فوتسال شهید منصوری قرچک بازی کرده و در این فصل به تازگی به تیم فوتسال یاسین‌پیشرو قم ملحق شده، به عنوان دروازه‌بان اصلی به میدان رفت اما در میانه بازی اخراج شد.

تیم فوتسال یاسین‌پیشرو قم که هفدهمین دوره بازی‌های لیگ بر‌تر فوتسال کشور را با قرار گرفتن در جایگاه ششم به پایان رسانده است برای رسیدن به مقام در فصل جدید لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور گام نخست را در دیدار خانگی با فرش‌آراء مشهد برخواهد داشت.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار