نخستین تساوی بدون گل لیگ برتر رقم خورد
صبا که به دنبال پیروزی بود نتوانست از حملاتش استفاده کند و به گل برسد، اما در سمت مقابل صنعت نفت تازه راه یافته به لیگ برتر در کار دفاعی موفق عمل کرد و به یک امتیاز رسید.
کد خبر: ۲۶۶۳۱۳
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۲ 25 July 2016
به گزارش تابناک قم، اولین تساوی بدون گل در شانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال کشور در قم ثبت شد.

در ادامه مسابقات هفته نخست لیگ برتر فوتبال از ساعت 20:45 دو تیم صبا و صنعت نفت آبادان در ورزشگاه یادگار امام (ره) شهر قم به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

صبا که به دنبال پیروزی بود نتوانست از حملاتش استفاده کند و به گل برسد، اما در سمت مقابل صنعت نفت تازه راه یافته به لیگ برتر در کار دفاعی موفق عمل کرد و به یک امتیاز رسید.

قضاوت این بازی بر عهده علیرضا فغانی بود که به حسین بغلانی از صنعت نفت در نیمه اول و کریم اسلامی و حسین بهادری از صبا در نیمه دوم کارت زرد نشان داد.

این اولین تساوی بدون گل در فصل جدید لیگ برتر فوتبال بود.

صمد مرفاوی سرمربی صبای قم در این دیدار، حامد لک، داود بهادری، پویا سیف پناهی، ابوالقاسم دهنوی، کیوان امرایی، عبدالکریم اسلامی، غلامرضا عنایتی، محمدهاشم بیگ زاده، حمیدرضا دیوسالار، سید علی فاطمی و وحید علی آبادی را روانه میدان کرده بود. 

در سوی دیگر میدان نیز، نادر دست نشان سرمربی صنعت نفت آبادان از حسن هوری به عنوان دروازه بان و از فرشاد فرجی، مجتبی ممشلی، علی عبدالله زاده، محمدرضا پورمحمد ابوذر، حکیم نصاری، امیر زلیکانی، میلاد جهانی، حسین بغلانی، محمد شادکام و محمد زبیر نیک نفس به عنوان بازیکنان اصلی در ترکیب تیم خود استفاده کرد. 

به آینده صبا امیدوار هستیم

سرمربی صبای قم در نشست خبری پس از بازی برابر صنعت نفت آبادان از عملکرد بازیکنانش ابراز رضایت کرد.

صمد مرفاوی افزود: همه بازی‌ها برای هر تیمی سخت است. با توجه به اینکه صنعت نفت ساختار اصلی خود را داشت و خیلی با یکدیگر آشنا بودند کار ما سخت شد ولی زمان می‌برد بازیکنان ما به انسجام کامل برسند. بالا و پایین زیادی در جریان بازی به وجود آمد اما برای شروع خوب بود و دفاع تیمی ما بهتر از حمله عمل کرد و در خط حمله مقداری بازیکنان ما شرایط خوبشان را نداشتند که این مسئله طبیعی است. 

وی ادامه داد: ما دو هفته است تمرین می کنیم و این مسئله طبیعی است. از بازیکنانمان رضایت داریم ولی نیاز به تمرین و انسجام بیشتر داریم تا هماهنگ‌تر شویم و در مسابقات آینده بهتر عمل کنیم.
 
سرمربی صبای قم تصریح کرد: تیم‌هایی که زودتر از ما تمرینات را شروع کردند هماهنگی زیادی نداشتند و این مسائل در هفته اول طبیعی است. برنامه کوتاه مدت داریم تا بعد از چهار هفته کار تاکتیکی و بدنسازی انجام دهیم. ما به آینده صبا امیدوار هستیم. نمی‌توانستیم ریسک کنیم و شکل بازی را تغییر دهیم چون زمان ما کم بود و برابر تیمی بازی می کردیم که تیم سال گذشته‌اش را حفظ کرده بود.

حاشیه ها

با وجود رایگان اعلام شدن تماشای این مسابقه استقبال کمی از آن به عمل آمد.

معدود تماشاگران صنعت نفت نادر دست‌نشان را با شعار «نادر امپراتور» تشویق می‌ کردند.

هواداران آبادانی صمد مرفاوی سرمربی صبای قم که اهل خوزستان است را تشویق کردند.

پیش از شروع مسابقه بازیکنان دو تیم یاد و خاطره شهید مهدی طهماسبی، داور قمی که در دفاع از حرم حضرت زینب(س) به شهادت رسیده است را گرامی داشتند.

سامانه پیامکی که برای پیش‌بینی مسابقات یورو 2016 بود به عنوان تبلیغات روی پیراهن صبا انتخاب شده بود.

مسعود حق‌جو مدافع با سابقه صبا به دلیل مصدومیت این بازی را از دست داد.

اعتراض 3 دقیقه و 30 ثانیه‌ای بازیکنان صبا در ورود به زمین برای شروع نیمه دوم با واکنش ناظر فدراسیون و تذکر او مواجه شد.

عنایتی بعد از تعویض بازوبند کاپیتانی را در اختیار بیک‌زاده قرار داد تا او به حامد لک برساند اما بیک‌زاده آن را به بازو بست!

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار