مروری بر مطبوعات امروز بیست و نهم خردادماه:
روزنامه های استان قم در شماره امروز، 29 خردادماه به مطالبی مختلفی از جمله کار بی مزد سهم قمی ها؛ گردش مالی برای اصفهانی ها، بدهکاری بزرگترین معدن منگنز خاورمیانه به کارگرانش، کشتی قم، سال‌های افتخار و آینده امیدوارکننده، قم از نظر بودجه در ردیف آخر کشور است و نصب سیستم هوشمند کنترل سرعت خودرو در بلوار غدیر، پرداخته اند.
کد خبر: ۲۴۷۸۷۲
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۱ 18 June 2016
روزنامه همشهری 

این روزنامه در مطلبی با عنوان آغاز نهضت درختکاری در قم، به نقل از مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم نوشت: شهر قم تا پایان سال گذشته، 1800 هکتار فضای سبز داشته که با احتساب جمعیت یک میلیون و 100 هزار نفری، سرانه به ازای هر نفر به 16 متر مربع می‌رسد.

جوادیان با اشاره به مطالعات انجام شده برای احداث کمربند سبز قم گفت: عرصه‌هایی که قابلیت توسعه فضای سبز به صورت کمربند سبز دارد استخراج شد که 5 هزار هکتار است که در اختیار ارگان‌های مختلف است. 

از دیگر عنوان های این روزنامه می توان به؛ پاسخ رئیس شبکه جهانی ولایت به شبهات بی بی سی، اختصاص 800 هزار تا 3 میلیون تومان به هر کانون در مساجد، چالش‌های اقتصاد استان از نگاه مدیران، کشتی قم، سال‌های افتخار و آینده امیدوارکننده و پایان کار نمایندگان دوومیدانی قم در تورنمنت ترکیه، اشاره کرد.

روزنامه شاخه سبز 

این روزنامه در مطلبی به نقل از معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد قم، از پرداخت حدود 3 میلیارد ریال کمک جهیزیه به نوعروسان طی دو ماهه امسال خبر داد.

از دیگر عنوان های این روزنامه می توان به؛ فعالیت 2400 تاکسی گردشی در سطح شهر قم، آژانس حمل پسماندهای عمرانی در قم ایجاد شود، هم گروهی قم با مدعیان قهرمانی لیگ سراسری راگبی ایران، تاکید استاندار بر ضرورت مقابله با بحران پیشروی کویر در قم، نظام مهندسی نماینده قم در لیگ دسته اول تیراندازی کشور شد، اجرای پروژه فاینانس در بلوار پیامبر اعظم قم توجیه اقتصادی ندارد، اطعام تعدادی از خانواده های تحت پوشش کمیته امداد قم توسط خیرین، اعتبارات متناسب با فعالیت های اداره کل راه و شهرسازی استان قم نیست و کمک 2 میلیاردی یک خیر جهت تامین سبد غذایی خانواده های تحت پوشش کمیته امداد قم، اشاره کرد.

روزنامه 19 دی 

این روزنامه در خبری با عنوان کار بی مزد سهم قمی ها؛ گردش مالی برای اصفهانی ها، از بدهکاری بزرگترین معدن منگنز خاورمیانه به کارگرانش خبر داد.

از دیگر عنوان های این روزنامه می توان به؛ تمدید قرارداد صادقی با صبا، قم در لیگ 2 صاحب تیم می شود، الگوی جزءخوانی قرآن از قم تا کربلا، آغاز جام رمضان فوتسال رسانه ها در قم، واگذاری شهرک چاپ و نشر قم به بنکداران، طرح اطعام و اکرام مددجویان توسط بهزیستی قم اجرا می شود، 105 هزار هکتار از مناطق کویری قم در شرایط بحرانی قرار دارد، صدور مجوز استحصال سرب ،محیط زیست قم را به خطر انداخته است، توزیع 150 تن جوی تحویل شده از کشاورزان قمی در بازار بورس کالا، فرمانده انتظامی استان قم: برخورد با تخلفات حادثه ساز تشدید می شود، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری قم منصوب شد، ایجاد محدودیت ترافیکی در بلوار حضرت معصومه(س) و کشاورز شمالی و 84 درصد تجهیزات شهربازی های استان دارای مجوز استاندارد است، اشاره کرد.

روزنامه ایمان

این روزنامه نیز به نقل از معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی قم نوشت: سرمایه گذاران تاسیسات گردشگری مراقب سودجویان املاک باشند.

از دیگر عنوان های این روزنامه می توان به؛ توسعه 200 هکتاری پارک جنگلی در قم، قم از نظر بودجه در ردیف آخر کشور است، آژانس حمل پسماندهای عمرانی در قم ایجاد شود، ساخت هتل های 5 ستاره در قم امری ضروری است، نصب سیستم هوشمند کنترل سرعت خودرو در بلوار غدیر، بهره برداری از تقاطع سه سطحه شهیدان محمودنژاد تا پایان سال، فعالیت دستگاه های اجرایی قم در مناسب سازی ارزیابی می شود، یک تن مواد غذایی غیرقابل مصرف در قم از سطح عرضه خارج شد، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم تاکید کرد: گردشگری مذهبی توسعه یابد، مدیرکل حسابرسی داخلی و امور مجامع شهرداری قم: استفاده از ایستگاه های دوچرخه پایین تر از حد انتظار است و مدیرامور فرهنگی کمیته امداد قم خبر داد: اجرای برنامه های آموزش قرآن برای 3 هزار مددجوی کمیته امداد در تابستان امسال، اشاره کرد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار