رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر قم:
رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر قم گفت: برای برگزاری مراسم نیمه شعبان در قم و جمکران باید ردیف بودجه‌های جداگانه مدنظر قرار گیرد.
کد خبر: ۲۳۳۵۳۳
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۴ 21 May 2016
به گزارش تابناک قم، عباس ذاکریان ظهر امروز در حاشیه بازدید از ستادهای خدمت رسانی در مسجد مقدس جمکران با تبریک فرا رسیدن نیمه شعبان اظهار کرد: برگزاری مراسم نیمه شعبان به یک امر عادی در مدیریت شهری تبدیل شده است و با توجه به تجربیات خوبی که مدیران و پرسنل شهرداری در خصوص برگزاری مناسبت‌ها پیدا کرده‌اند این جشن‌ها به خوبی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه جلسات ستاد خدمت رسانی به زائران از مدت‌ها قبل برگزار شده است، گفت: سازمان‌های مرتبط از مدت‌ها قبل طبق برنامه‌ریزی‌های مشخص آمادگی لازم را داشته‌اند و مانور قبلی که برای آمادگی نیمه شعبان برگزار شد ایام سال نو بود و شهرداری در حد وسع و توان خدمات رسانی قابل توجهی داشتند.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر قم با اشاره به اینکه زیرساخت‌های شهرداری در مقایسه با نیازها بسیار اندک است، گفت: مجموعه مدیریت استان و شهرداری همه تلاش خود را به کار می‌گیرد که این مراسم با شکوه هرچه بیشتر برگزار شود ولی جا دارد که تامین زیرساخت‌های زیارتی قم به یک دغدغه ملی تبدیل شود.

وی تصریح کرد: ظرف یک یا دو روز بیش از 2 میلیون زائر به قم مشرف می‌شوند و باید این رویداد مهم در سطح ملی مورد توجه قرار گیرد و خدمت‌رسانی به این حجم زائر باید از سوی مجلس در بخش تصویب بودجه‌ها، از سوی دولت و... مورد توجه قرار گیرد.

ذاکریان تاکید کرد: باید برای برگزاری مراسم نیمه شعبان باید ردیف بودجه‌های جداگانه مدنظر قرار گیرد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار