رئيس پليس راه فرماندهي انتظامي استان، عدم توجه به جلو ناشي از خستگي و خواب آلودگي را علت 51درصد حوادث جاده اي قم در ارديبهشت ماه سال جاري عنوان کرد.
کد خبر: ۲۲۸۶۸۳
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۵ 12 May 2016
به گزارش تابناک قم، سرهنگ اردشير جمشيدي راد روز پنجشنبه با اعلام این خبر افزود: از ابتداي ارديبهشت ماه امسال تاکنون بيش از 51درصد حوادث جاده اي به علت عدم توجه به جلو که يا ناشي از خستگي و خواب آلودگي و تخطي از سرعت مجاز بوده رقم خورده است.

وي تاکيد کرد: باید رانندگان به اين نکته توجه داشته و چنانچه احساس خستگي و خواب آلودگي کردند از ادامه مسير خودداري و پس از استراحت لازم آن هم با سرعت مجاز در جاده ها تردد داشته باشند.

رئيس پليس راه استان قم سپس با اشاره به فعال بودن دوربين هاي کنترل سرعت در اتوبان قم-تهران، افزود:فردي با مراجعه به پليس راه استان اعلام کرده که از تهران به قم 6مرتبه توسط دوربين هر بار 60هزار تومان جريمه شده و با اظهار بي اطلاعي از دوربين هاي اين محور خواستار بخشش از سوي پليس شده و اين در حالي است که قبلاً موضوع اطلاع رساني شده است و دوربين ها فعال هستند که بايد رانندگان توجه داشته باشند.

وي با توصيه به رانندگان وسايل نقليه خواست، با سرعت مجاز و رعايت فاصله طولي مناسب حرکت کرده تا مشمول جريمه نشوند.

سرهنگ جمشيدي راد تصريح کرد:چنانچه خلافي خودرويي بالاي يک ميليون تومان باشد فرد مي تواند بخشي از جرائم را پرداخت کرده تا مشمول توقيف خودرو نشود و مابقي جريمه را بعداً پرداخت کند.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار