مدیرکل دفتر توسعه خانه‌های هلال جمعیت هلال احمر کشور از توسعه کمی و کیفی خانه‌های هلال در سطح کشور و افزایش خانه هلال به ۸۰۰۰واحدخبر داد.
کد خبر: ۱۱۶۴۹۶۶
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۸ 30 April 2024

به گزارش تابناک بوشهر، عباس احدپور روز سه شنبه در دیدار با مدیران کل استانداری بوشهر گفت: نقش محوری خانه‌های هلال استفاده از ظرفیت‌های موجود در همان مناطق می‌باشد که در استان بوشهر شاهد این ظرفیت عالی هستیم و باید برنامه پاسخگویی و برنامه هدف‌گذاری مناسبی در ادامه راه وجود داشته باشد که در زمان بحران بهترین پاسخ‌دهی ارائه گردد.

احدپور با بیان نقش موثر آموزش محور بودن خانه‌های هلال تصریح کرد: توسعه توان امدادی و آموزشی خانه‌های هلال در سطح کشور به نوعی برنامه‌ریزی بلند مدت به شمار می‌آید، ما امروز شاهد آن هستیم که مردم در زمان حضور حوادث پیشتاز هستند، اما این توان و انسان‌دوستی مردم نیاز به آموزش و مهارت آموزی امدادی دارد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: امروز اثرگذاری و تاثیرات آموزش مدون را در خانه‌های هلال شاهد هستیم، وقتی حادثه‌ای در این مناطق رخ می‌دهد همین افراد به عنوان گروه‌های امدادی پیشتاز و ارزیابان اولیه در پاسخ اضطراری به این حوادث حضور پیدا می‌کنند که این مهم در سطح کلان و بحران‌های بزرگتر نیز موثر خواهد بود.

وی ضمن قدردانی از تعاملات دستگاه‌ها با جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: آنچه اینجا شاهد هستیم قابل تقدیر است و با توجه به پتانسیل این استان مطمئنا شاهد درخشش‌های بیشتری خواهیم بود.

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار