رئیس هیات ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضا استان قم گفت: مسابقات قهرمانی کشور ورزشکاران ام‌اس در حالی به پایان رسید که 2 ورزشکار قمی موفق شدند یک نشان طلا و یک برنز کسب کنند.
کد خبر: ۱۰۸۷۱۷۰
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۰۱:۴۸ 14 January 2023

به گزارش تابناک قم، رسول فرمانی در گفت‌وگویی با توجه به حضور ورزشکاران قمی در رقابت‌ ورزشی بیماران ام‌اس کشور طی گفت‌وگویی بیان کرد: این مسابقات با حضور بیش از ۱۸۰ورزشکار از ۲۲ استان در ۳ رشته دارت، شطرنج و پتانک از ۲۰ الی ۲۳دی ماه در دو بخش آقایان و بانوان در نجف‌آباد اصفهان برگزار شد، متاسفانه به دلیل شرایط نامساعد جوی و بارش برف امکان برگزاری مسابقات در رشته پتانک فراهم نشد.

وی با اشاره به افتخارآفرینی ورزشکاران قمی در این مسابقات گفت: در قسمت بانوان محبوبه جهان‌شاهی در رشته دارت موفق شد اولین مدال طلای استان قم در این مسابقات را کسب کند؛ همچنین مهدی حاج‌بابایی نیز در رشته شطرنج توانست مدال برنز را برای جامعه ورزش استان قم به ارمغان بیاورد، زهرا وصالی فاضل از قم نیز به عنوان بازیکن اخلاق این رقابت‌ها از سوی فدراسیون برگزیده شد.

رئیس هیات ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضا قم عنوان کرد: هدف ما این است که در مسابقات مختلفی که در کشور برگزار می‌شود نمایندگانی را از قم اعزام کنیم؛ رسالت هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا ترغیب و تشویق بیماران زیر مجموعه فدراسیون به ورزش است تا از این طریق برای کنترل بیماری و ایجاد سلامتی مستمر برای آن‌ها فراهم شود.

فرمانی در پایان خاطرنشان کرد: در این دوره از مسابقات ورزشکاران در دو رده سنی کمتر و بالای ۳۵ سال طی دو روز با هم به رقابت پرداختند؛ تاکنون و بعد از کاهش محدودیت هایی کرونایی رقابت‌های قهرمانی کشور در گروه های تحت پوشش هموفیلی، تالاسمی و همودیالیز نیز برگزار شده است.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار