رئیس دستگاه قضایی در دیدار تولیت آستان مقدس بانوی کرامت با تاکید بر توجه بیشتر به مسائل استان، گفت: با توجه به جایگاه ويژه‌ قم، مسائل آن باید در تراز یک شهر مقدس دیده شود.
کد خبر: ۱۰۵۰۸۷۷
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۳ 16 June 2022

به گزارش تابناک قم، حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای، رئیس قوه قضائیه در دیدار با تولیت آستان مقدس بانوی کرامت با بیان اینکه برخی مکان‌ها به دلیل جایگاهشان احترام بیشتری دارند، گفت: نسبت به برخی از مسائل و ناهنجاری‌های اجتماعی در قم باید بیشتر توجه و مراقبت شود و این یک امر عقلایی و دینی است و اختصاص به اسلام ندارد بنابراین از همکاران خود در استان قم می‌خواهم که با این دید به مسائل قم نگاه کنند.

وی اظهار کرد: توفیقی حاصل شده که ضمن زیارت حضرت معصومه سلام الله علیها امروز و فردا کار‌هایی که در استان قم جریان دارد را تا جایی که مقدور است از نزدیک بررسی کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای با بیان اینکه ما مسئولیت داریم که در شهرستان‌ها حضور پیدا کنیم و با مردم از نزدیک در ارتباط باشیم، افزود: قم با توجه به ویژگی‌هایی که دارد باید مسائلش هم در تراز این شهر مقدس دیده شود.

وی با تأکید بر اینکه امروز برخی از مردم به‌خاطر مشکلاتی ممکن است تحت فشار باشند و ناراحتی‌هایی داشته باشند، افزود: مسئولان باید توجه کنند که اگر جایی کسی حرفی زد برایشان غیر منتظره نباشد و با صبر و تحمل مشکلات مردم را بررسی و رفع کنند.

رئیس قوه قضائیه تصریح کرد: ما باید این را نعمت بزرگی از پروردگار بدانیم که امروز از جایگاه حقوقی خود بتوانیم گرهی  از کار مردم باز کنیم، قدمی در راستای ارتقای نظام جمهوری اسلامی و تحقق ارزش‌های الهی قدمی برداریم؛ باشد که ما در سایه اسلام و ائمه (ع) و جمهوری اسلامی باشیم و سختی‌ها با این دید شیرین می‌شود.

وی با بیان اینکه اگر در راه خدا تلاش کنیم خداوند وعده داده است که ما را یاری کند، افزود: به طور خاص از زحمات و تلاش‌های آیت الله سعیدی که در قم حضور دارند و تمام امور با محوریت ایشان سامان می‌گیرد تشکر می‌کنیم.

آیت الله سید محمدی سعیدی، تولیت آستان بانوی کرامت نیز در این نشست گفت: دیدار با مردم و حضور در استان‌ها کار ارزشمندی است که امیدواریم همچنان ادامه داشته باشد.

وی افزود: عنایت و توجه مردم به شما مسئولان از باب این است که امید دارند که درد مردم را می‌دانید و در حدی که مقدورتان است آمده اید این درد‌ها را برطرف کنید.

تولیت آستان مقدس بانوی کرامت با تأکید بر اینکه انتقادات مردم نشانه امیدشان به حل مشکلات در دولت سیزدهم است، گفت: امیدواریم که مشکلات کشور با همراهی مردم و همکاری مسئولان برطرف شود و ما نیز همراه مسئولانی هستیم که دغدغه مردم را دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار