تیم بدمینتون رعد پدافند هوایی قم با کسب ششمین پیروزی خود در مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور به رتبه دوم جدول رده‌بندی صعود کرد.
کد خبر: ۱۰۱۲۲۲۶
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۶ 28 November 2021

به گزارش تابناک قم، دومین هفته از دور برگشت فصل ۱۴۰۰ رقابت‌های لیگ برتر بدمینتون‌ مردان ایران وفق مراد و باب میل نماینده استان قم سپری شد و تیم رعد پدافند هوایی با کسب ششمین پیروزی خود به رتبه دوم جدول رده‌بندی بازی‌ها صعود کرد تا همچنان به تکرار قهرمانی خود امیدوار باشد.

شاگردان محمدرضا مطیع در هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر ایران در تالار فرهمند موحد میزبان تیم هیات اراک بود و با ترکیب محمد پایروند، مهران شهبازی، صدرا صادقی و رضا جانقربان برابر حریف به میدان رفت و در پایان با نتیجه چهار بر یک به برتری رسید تا به رده دوم جدول بازگردد.

نماینده بدمینتون استان قم در ۹ هفته رقابت‌های این فصل لیگ برتر برابر تیم سیستان و بلوچستان در دیدارهای رفت و برگشت شکست خورده و نتیجه بازی هفته پنجم برابر تیم شهرداری شهر بابک را نیز واگذار کرده اما در سایر دیدارها حریفان خود را از پیش‌رو برداشته و در حالی که تیم نماینده شهر بابک با ۸ برد در جایگاه نخست جدول ایستاده، رعد پدافند هوایی با 6 برد و 3 باخت رتبه دوم جدول را به خود اختصاص داده است.

آمار مصاف رعد پدافند هوایی قم با هیات اراک:

 انفرادی اول: محمد پایروند (رعد قم) ۲ - علی حیاتی ( اراک) صفر

 انفرادی دوم: رضا جانقربان (رعد قم) صفر - مهدی بندی ( اراک) ۲

دوبل اول: صدرا صادقی و مهران شهبازی (رعد قم) ۲ -  احمد رئوفی و پارسا شهبازی ( اراک) صفر

 دوبل دوم: شادمهر حیدری و محمد پایروند (رعد قم) ۲ - حسن متقی و علی حیاتی (اراک) ۱

 انفرادی سوم: مهران شهبازی (رعد قم) ۲ -  حسن متقی ( اراک) صفر

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار