تیم ملی بسکتبال بانوان کشورمان با حضور 9 نماینده باشگاه فرهنگی ورزشی شیمیدر آماده حضور موفق در مسابقات بسکتبال کاپ آسیا می‌شود.
کد خبر: ۱۰۰۲۵۴۰
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۶ 18 October 2021

به گزارش تابناک قم، اردوی آماده‌سازی تیم ملی بسکتبال بانوان کشورمان به منظور حضور موفق در مسابقات کاپ آسیا از یکشنبه تا شنبه اول آبان به میزبانی تالار بسکتبال آزادی برگزار می‌شود، در حالی که از 7 نفر از 15 بازیکن منتخب کادر فنی از شیمیدر قم هستند،‌ ضمن اینکه مدیر فنی و سرمربی تیم ملی نیز از شیمیدر قم محسوب می‌شوند.

خانم‌ها معصومه اسماعیل‌زاده، تینا عیسائیان، فائزه شهریاری، آناهیس خداوردیان، شادی عبدالوند، کیمیا یزدیان و آیدا گل‌محمدی بازیکنان شیمیدری‌ حاضر در اردوی آماده‌سازی جدید تیم ملی بسکتبال زنان ایران، همراه با دیگر نفرات دعوت شده به این اردو زیر نظر کادر فنی تمرین خواهند کرد.

همچنین در این اردو اودت آقاجانی (مدیر فنی تیم بسکتبال بانوان شیمیدر) به عنوان سرپرست تیم ملی، شایسته متشرعی (سرمربی تیم بسکتبال بانوان شیمیدر) به عنوان سرمربی، آزاده زمان‌پور به عنوان مربی، بیتا سبزی به عنوان مربی بدن‌ساز و روناک دوستی به عنوان کمک سرپرست حضور دارند.

اردوی آماده‌سازی تیم بسکتبال زنان ایران با هدایت سرمربی شیمیدر قم یعنی شایسته متشرّعی از یکشنبه در حالی آغاز شده که این تیم باید آبان ماه امسال در مسابقات کاپ آسیا به میدان برود، در حالی که این پیکارها بعد از دو سال از 16 تا 22 آبان به میزبانی کشور اردن برگزار می‌شود.

حریفان تیم ملی بسکتبال زنان ایران در این دوره از بازی‌های کاپ آسیا تیم‌هایی نظیر لبنان، اردن، قزاقستان، ازبکستان، سریلانکا و فیجی هستند که تا کنون برای حضور در این رقابت‌ها اعلام آمادگی کرده‌اند.

گفتنی است: تیم بسکتبال بانوان شیمیدر قم با هدایت شایسته متشرعی از چهار مسابقه خود در فصل جاری مسابقات لیگ برتر بسکتبال بانوان باشگاه‌های کشور موفق به کسب چهار برد متوالی مقابل تیم‌های گروه بهمن، امرتات تهران، شهرداری گرگان و آکادمی ای‌زی بسکتبال تهران شده و با هشت امتیاز صدرنشین گروه نخست مقدماتی است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار