تیم فوتسال فردوس قم در دیداری حساس از چهارمین هفته رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور به مصاف تیم کراپ الوند می‌رود.
کد خبر: ۹۹۹۸۶۶
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۴ 09 October 2021

به گزارش تابناک قم، تقریبا بعد از دو ماه تعطیلی مسابقات فصل ۱۴۰۰ لیگ برتر فوتسال به دلیل حضور تیم ملی در جام جهانی ۲۰۲۱ لیتوانی، بر اساس اعلام سازمان لیگ از روز یکشنبه هجدهم مهرماه بازی‌های این فصل از سر گرفته می‌شود و ۱۴ تیم لیگ برتری در هفت دیدار هفته چهارم به مصاف یکدیگر می‌روند.

این هفته بازی فردوس قم با کراپ الوند برای قمی‌های علاقمند به فوتسال از اهمیت و حساسیت بالایی برخوردار است، مسابقه‌ای که از ساعت ۱۶ هجدهمین روز مهر ماه به میزبانی کراپی‌ها برگزار می‌شود و شاگردان علی زندی‌پور در تیم فردوس قم باید یک بازی حساس خارج از خانه برگزار کنند.

نماینده فوتسال قم فصل قبل که کراپ الوند تازه به لیگ برتر آمده بود و لیگ در دو گروه هفت تیمی برگزار می‌شد، دو دیدار رفت و برگشت مقابل تیم کراپ برگزار کرد که در هیچ یک از آنها طعم برد را نچشید، بازی اول در قم با تساوی سه بر سه پایان یافت و بازی برگشت در خانه حریف به برتری تیم کراپ انجامید تا فردوس به دلیل امتیاز از دست دادن در این دو مسابقه از صعود به مرحله بعدی رقابت‌ها باز بماند.

شاید به همین دلیل مسابقه عصر یکشنبه فردوس قم با کراپ الوند برای قمی‌ها یک دیدار انتقامی باشد، ضمن اینکه با توجه به موقعیت دو تیم در جدول رده‌بندی بازی‌ها، این دیدار حساسیت زیادی دارد چرا که فردوس قم در خانه حریف به دنبال دومین برد این فصل است تا شکست هفته سوم مقابل زندی‌بتن کلاردشت را به فراموشی بسپارد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار