جشن «شادپیمایی عروسک‌ها» همزمان با روز ملی کودک در بوستان علوی قم برگزار شد.
کد خبر: ۹۹۹۸۵۶
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۱ 09 October 2021

به گزارش تابناک قم، همزمان با آغاز ملی هفته کودک، جشن «شادپیمایی عروسک‌ها» به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم در بوستان علوی برگزار شد.

در این مراسم که با استقبال جمع کثیری از کودکان و نوجوانان قم همراه بود، برنامه‌های مفرحی با حضور عروسک‌های غول‌پیکر و هنرمندان نمایش عروسکی به اجرا درآمد.

همچنین در بخشی از این مراسم، حجت‌الاسلام احمد مهدی‌زاده از روحانیون فعال در حوزه کودک و نوجوان به اجرای کارهای خلاقانه و شاد پرداخت که مورد استقبال کودکان و خانواده‌ها قرار گرفت.

سید امیر طباطبایی دبیر هفته ملی کودک در استان قم در حاشیه این مراسم، ضمن تبریک روز جهانی کودک به کودکان و نوجوانان قمی، هدف از برگزاری جشن «شادپیمایی عروسک‌ها» را ایجاد نشاط و شادابی برای کودکان عنوان کرد و افزود: این مراسم بعد از گذشت هجده ماه از دوران شیوع کرونا که برای کودکان شرایط سختی را ایجاد کرد، با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و در فضای باز برگزار شد.

وی افزود: «شادپیمایی عروسک‌ها» برای نخستین بار در استان قم برگزار شد و تلاش کردیم در این برنامه، هم کودکان پیاده روی‌ و شادی کنند و هم لحظات مفرحی را برای آنان بسازیم.

دبیر هفته ملی کودک در استان قم اضافه کرد: در این مراسم با حضور حجت‌الاسلام مهدی‌زاده که از مجریان توانمند رسانه ملی هستند و از شاگردان مرحوم حجت‌الاسلام راستگو به شمار می‌روند، برنامه‌های فرهنگی و هنری در حوزه تربیت کودک اجرا شد.

طباطبایی افزود: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم، برنامه‌های متنوعی را در هفته ملی کودک برای کودکان و خانواده‌ها تدارک دیده است که ان‌شاءالله مورد رضایت مخاطبان عزیز قرار بگیرد.

وی تصریح کرد: با توجه به استقبال چشمگیر همشهریان عزیز، احتمال دارد که «شادپیمایی عروسک‌ها» در بوستان‌های هاشمی و شهید بنیادی نیز اجرا شود.

دبیر هفته ملی کودک در استان قم به مشارکت سپاه قم، ناجا، سازمان فرهنگی هنری شهرداری، صداوسیما، آموزش و پرورش، جمعیت هلال احمر و دانشگاه علوم پزشکی استان قم در برگزاری مطلوب جشن «شادپیمایی عروسک‌ها» اشاره کرد و افزود: از نهادهایی که صادقانه کمک کردند تا بعد از سال ها بتوانیم هفته ملی کودک را در قم احیا کنیم، قدردانی می‌کنم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار