مر کز قرآن و حدیث کریمه اهل‌بیت(س) دوره آموزش آفلاین «حضرت معصومه(س) شناسی» را با تدریس آیت‌الله سعیدی برای ترم پاییز برگزار می‌کند.
کد خبر: ۹۹۹۷۹۸
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۸ 09 October 2021

به گزارش تابناک قم، واحد آموزش مجازی مرکز قرآن و حدیث آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) دوره آموزشی حضرت معصومه(س) شناسی را به صورت آفلاین برگزار می‌کند.

آشنایی با سجایای اخلاقی و شخصیتی حضرت معصومه(س)، انتقال ساده مفاهیم و ابعاد شخصیتی حضرت معصومه(س)، کوتاه بودن زمان آموزش و اعطای گواهینامه بعد از قبولی در آزمون از جمله مزایای این دوره آموزشی است.

تدریس این دوره با بهره‌مندی از ۱۰ ویدیو کوتاه ضبط شده از بیانات آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس انجام می‌شود و محتوای تولید شده پس از نام‌نویسی در دوره در اختیار ثبت‌نام کنندگان قرار می‌گیرد و پس از هر ویدیو یک خود آزمون و در انتها نیز آزمون نهایی به صورت آنلاین برگزار و گواهینامه به صورت آنلاین داده می‌شود.

زمان ثبت‌نام ترم پاییزه از سوم مهرماه تا چهارم دی‌ماه سال ۱۴۰۰ است و علاقه‌مندان می‌توانند بدون محدودیت سنی با مراجعه به آدرس اینترنتی https://qhkarimeh.ir/lms/group?id=q در این دوره آموزشی آفلاین نام‌نویسی کنند.

گفتنی است، مرکز قران و حدیث کریمه اهل‌بیت(س)، دوره‌های مختلفی را به صورت آنلاین و آفلاین برگزار می‌کند و علاقه‌مندان می‌توانند برای اطلاع از این دوره‌ها به نشانی اینترنتی Qhkarimeh.ir مراجعه کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار