جشنواره ورزشی «جودو برای همه» به همت بخش بانوان هیات جودو استان قم با معرفی نفرات برتر و شناسایی استعدادها به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۹۹۹۷۸۹
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۹ 09 October 2021

به گزارش تابناک قم، اختتامیه طرح تابستانه بانوان هیات جودو استان قم با اعطای حکم کمربند ۶۰ جودوکار خردسال، نونهال و نوجوان در رده کمربند زرد و نارنجی برگزار شد، ضمن اینکه همزمان مسابقات «تکنیک برتر» در ۹ گروه سنی و با حضور ۷۰ شرکت کننده در حضور معاون بانوان اداره کل ورزش و جوانان، در جمع پرشور مربیان، ورزشکاران و خانواده‌های دختران جودوکار در آکادمی جودو استان قم به کار خود پایان داد.

خبر دیگر از جودو قم به برگزاری مسابقات جودو قهرمانی نونهالان استان قم به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس اختصاص دارد که هیات جودو این پیکارها را در سالن آکادمی این رشته برگزار کرد و ۴۰ ورزشکار در جمع مربیان و خانواده جودوکاران و در حضور مربی تیم نونهالان استان قم با یکدیگر پیکار کردند تا تیم منتخب برای حضور پرقدرت در المپیاد استعدادهای برتر کشور در بهمن ماه سال جاری آماده شود.

این هفته دوره آموزش مجازی سراسری کاتای کودوکان در رشته گوشین جوتسو به میزبانی هیات جودو استان قم با حضور زند سرمربی تیم ملی کاتا و با همراهی محمدحسن سالاری و محمدرضا صحرایی مدال‌آوران کاتای قم از میادین بین‌المللی، آسیایی و جهانی در آکادمی جودو استان قم برگزار شد و شرکت کنندگان به شکل وبیناری و با حضور متقی مشاور رئیس فدراسیون جودو کشور در امور کاتا آموزش دیدند.

محمدحسن سالاری دارنده چندین مدال میادین برون‌مرزی کاتا که از زمان انتخاب به عنوان رئیس هیات جودو استان قم در دیدارهای مختلف با مسوولان استانی برای ایجاد فضا و امکانات و همچنین رشد و توسعه این رشته تلاش می‌کند با مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم دیدار کرد.

در این نشست که در سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری برگزار شد، محمدحسن سالاری با ابوالقاسم مقیمی مدیرعامل این سازمان و داودی و میرقیصری از معاونین سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری دیدار کرد، جلسه‌ای که در آن مجید متقی نایب‌رئیس هیات جودو و علیزاده رئیس کمیته پیگیری ارگان‌ها نیز حضور داشتند.

در این نشست در خصوص همکاری دو جانبه در عرصه ورزش همگانی و ورزش عمومی جامعه در سطح استان مذاکره و مقرر شد این دیدارها ادامه پیدا کند تا در حوزه همکاری‌های دو جانبه در زمینه‌های مختلف بین شهرداری و هیات جودو راهکارهای مختلفی ارائه شده و تفاهم نامه‌ای تنظیم شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار