عضویت در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم امروز جمعه شانزدهم و فردا شنبه هفدهم مهر ماه به مناسبت هفته ملی و روز جهانی کودک رایگان است.
کد خبر: ۹۹۹۶۹۰
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۷ 08 October 2021

به گزارش تابناک قم، بزرگداشت هفته ملی کودک از امروز با شعار «حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی» آغاز می‌شود و بر این اساس، کودکان و نوجوانان قمی که بخواهند عضو یکی از مراکز ده گانه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شوند، می‌توانند امروز و فردا با مراجعه به مراکز ده گانه و یا مراجعه به نشانی اینترنتی www.kpf.ir نسبت به عضویت رایگان خود و بدون پرداخت ۱۲ هزار تومان حق عضویت سالانه اقدام کنند.

همچنین از آن جا که امروز جمعه شانزدهم مهرماه به عنوان «کودک، صلح، بازی و نشاط» نامگذاری شده است، برنامه شادپیمایی عروسک‌های غول پیکر از ساعت ۱۶:۳۰ در بوستان علوی قم برپا می‌شود.

و اما برنامه های بزرگداشت هفته ملی کودک در استان قم تا روز پنج شنبه بیست و دوم مهر ماه ادامه خواهد یافت و بخشی از این برنامه ها تکریم فرزندان شهدای مدافع حرم، تدارک برنامه‌های متنوع فرهنگی هنری برای کودکان بی‌سرپرست و همچنین ویژه برنامه «نه به اعتیاد» از ساعت ۱۰:۳۰ روزهای شنبه تا پنج شنبه هفته پیشِ رو در مراکز ده گانه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم از جمله واقع در شهرک صادقیه و خیابان امامزاده ابراهیم (ع) برگزار می‌شود.

در عین حال یکی از دیگر از برنامه‌های بزرگداشت این هفته در قم، نامگذاری مرکز شماره هشت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان واقع در خیابان امامزاده ابراهیم (ع) به نام شهید زرنوشه، یکی از اعضای کانون قم خواهد بود، شخصیتی که در همان سن نوجوانی به شهادت رسید.

همچنین بخش دیگری از برنامه‌های بزرگداشت این هفته در سطح شهر برگزار خواهد شد که از آن جمله می‌توان به اجرای سرودهای خیابانی به صورت سیار و در نقاط پُرتردّد شهر، افتتاح رسمی خانه بازی پردیسان و برپایی ویژه برنامه قصه‌گویی و تقدیر از چهار دهه فعالیت‌های مرحوم حجت الاسلام و المسلمین راستگو در عرصه کودک و نوجوان اشاره کرد.

بخش دیگری از برنامه‌های بزرگداشت هفته ملی کودک در قم در خارج از شهر برنامه‌ریزی شده است که اجرای این برنامه‌ها بر عهده دو واحد سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خواهد بود.

بر این اساس، اجرای برنامه‌های فرهنگی هنری در روستای سراجه به عنوان زادگاه شهید محمدحسین فهمیده (ره) و همچنین روستاهای شهرستان کهک و جعفرآباد به ترتیب در روزهای شنبه هفدهم، دوشنبه نوزدهم و پنج شنبه بیست و دوم مهر ماه و از ساعت ۹ برنامه ریزی شده است.

و اما ارائه مشاوره اورژانس اجتماعی به خانواده‌ها، برپایی دو پویش عکس «من و عروسکم» ویژه کودکان و «میهمانان سرزمینم» ویژه نوجوانان و دیدار صمیمانه جمعی از اعضای کانون قم با برخی مسؤولان شهری و استانی از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده برای بزرگداشت هفته ملی کودک است، ضمن آن که اجرای برنامه زنده فرهنگی، هنری و ادبی «ساعت کودکی» از ساعت ۱۸ روزهای شنبه تا پنج شنبه هفته پیشِ رو، بخش دیگری از برنامه‌های این هفته خواهد بود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار