تیم بسکتبال شیمیدر قم در دیداری تدارکاتی پیش از آغاز فصل جدید مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگا‌ه‌های کشور حریف خود تیم نظم‌آوران سیرجان را شکست داد.
کد خبر: ۹۹۹۶۷۵
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۱ 08 October 2021

به گزارش تابناک قم، شاگردان مهران‌ شاهین‌طبع در راه کسب آمادگی برای حضور موفق در دوره جدید لیگ برتر بسکتبال ایران یک دیدار تدارکاتی دیگر در سالن آفتاب برابر تیم نظم‌آوران سیرجان برگزار کرده و با نتیجه ۶۳ بر ۵۹ پیروز شدند.

نماینده بسکتبال قم در این دیدار مقابل تیم نظم‌آوران سیرجان که به تازگی وارد رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال ایران شده همچون دیدارهای تدارکاتی قبلی نمایش خوبی داشت و بازیکنان شیمیدر نشان دادند که به مرز آمادگی مطلوب رسیده و به خوبی اهداف مد نظر کادر فنی را در زمین مسابقه اجرا می‌کنند.

فصل جدید مسابقات لیگ برتر بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور از روز ۲۴ مهر ماه با رقابت ۱۶ تیم در دو گروه هشت تیمی آغاز می‌شود و ابتدا تیم‌های گروه نخست به میدان می‌روند و سپس نوبت به بازی‌های گروه دوم می‌رسد که تیم شیمیدر قم در این گروه است.

شاگردان مهران شاهین‌طبع در تیم بسکتبال شیمیدر قم نخستین بازی خود را روز ۲۸ مهر ماه در سالن بسکتبال آزادی تهران برابر تیم رعد پدافند هوایی برگزار می‌کنند و سپس روز جمعه ۳۰ مهر ماه دومین مسابقه خود را برابر تیم فولاد مبارکه سپاهان انجام می‌دهند.

برنامه ۷ بازی شیمیدر قم در نیم‌فصل لیگ برتر بسکتبال مردان ایران

چهارشنبه ۲۸ مهر (ساعت ۱۷:۳۰) شیمیدر قم – رعد پدافند هوایی

جمعه ۳۰ مهر (ساعت ۱۷:۳۰) فولاد مبارکه سپاهان – شیمیدر قم

پنجشنبه ۶ آبان (ساعت ۱۷:۳۰) صنعت مس رفسنجان – شیمیدر قم

شنبه ۸ آبان (ساعت ۱۷:۳۰) شیمیدر قم – صنایع هرمزگان

شنبه ۱۵ آبان (ساعت ۱۷:۳۰) شیمیدر قم – اکسون تهران

دوشنبه ۱۷ آبان (ساعت ۱۵) آویژه صنعت پارسا – شیمیدر قم

جمعه ۲۱ آبان (ساعت ۱۵) مهرام تهران – شیمیدر قم

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار