رئیس هیات کشتی استان قم گفت: با پیگیری هیات دو فرنگی‌کار دیگر نیز به جمع ملی‌پوشان قمی حاضر در اردوی تیم ملی کشتی فرنگی امیدهای ایران ملحق شدند.
کد خبر: ۹۹۹۶۷۰
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۰ 08 October 2021

به گزارش تابناک قم، محمدهادی علیایی در گفت‌و گو با خبرنگاران اظهار کرد: بعد از اعلام رسمی نفرات دعوت شده به نخستین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم ملی کشتی فرنگی امیدهای ایران توسط فدراسیون کشتی و با توجه به دعوت نکردن از رضا مردی و ابوالفضل زینتی‌رفاه دارنده مدال برنز و نقره جام بین‌المللی تختی در سال ۱۴۰۰ پیگیر حضور این دو فرنگی‌کار توانمند در تیم ملی شدیم.

وی ادامه داد: با پیگیری‌های صورت گرفته از سوی هیات کشتی استان قم و انجام مکاتبات رسمی با فدراسیون، خوشبختانه رضا مردی و ابوالفضل زینتی‌رفاه کشتی‌گیران مستعد، آینده‌دار و با انگیزه قم به جمع اردونشینان تیم ملی کشتی فرنگی امیدهای کشور پیوستند تا برای مسابقات جهانی آماده شوند.

رئیس هیات کشتی استان قم افزود: پیش از این علیرضا نجاتی، محمدجواد رضایی، امیر عبدی و محمدصادق عبدالهی به عنوان چهار کشتی‌گیر در اردوی تیم ملی امید ایران حضور داشتند و مهدی علیزاده‌پورنیا نیز به عنوان مربی دیگر نماینده استان قم در اردوی تیم ملی امیدهای کشور به شمار می‌رود.

وی خاطرنشان کرد: دومین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم ملی کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال ایران برای حضور در رقابت‌های جهانی صربستان از ۱۳ تا ۲۴ مهر ماه در خانه کشتی شهید ابراهیم هادی برگزار می‌شود و فرنگی‌کاران قم در اوزان ۶۳، ۶۷، ۷۲ و ۹۷ کیلوگرم این اردو حضور دارند.

علیایی در پایان با بیان اینکه رقابت‌های کشتی زیر ۲۳ سال قهرمانی جهان روزهای ۱۰ تا ۱۶ آبان در شهر بلگراد برگزار می‌شود، افزود: این اردو با حضور کشتی‌گیران اوزان ۵۵، ۶۰، ۶۳، ۶۷، ۷۲، ۷۷، ۸۲، ۸۷، ۹۷ و ۱۳۰ کیلوگرم از استان‌های خوزستان، سیستان و بلوچستان، قم و مازندران تشکیل شده و قم در مجموع ۶ کشتی‌گیر در اردوی تدارکاتی تیم ملی امید ایران دارد که امیدواریم بیشترین سهمیه را در مسابقات جهانی ۲۰۲۱ صربستان شاهد باشیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار