تیم بسکتبال بانوان شیمیدر قم در دیداری حساس از هفته سوم لیگ برتر باشگاه‌های کشور مقابل شهرداری گرگان با نتیجه ۶۴ بر ۳۷ به برتری رسید.
کد خبر: ۹۹۹۴۰۱
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۸ 07 October 2021

به گزارش تابناک قم، روند پیروزی‌ها و مسیر موفقیت تیم بسکتبال بانوان شیمیدر قم در فصل ۱۴۰۰ لیگ برتر بسکتبال زنان باشگاه‌های کشور با کسب سومین برد متوالی در هفته سوم لیگ برتر مقابل تیم شهرداری گرگان ادامه یافت تا این تیم صدرنشینی خود در گروه نخست را با ۶ امتیاز حفظ کند.

شاگردان شایسته متشرعی در تیم زنان شیمیدر قم عصر امروز در سالن آرارات سومین بازی خود از نیم‌فصل نخست مرحله مقدماتی لیگ برتر بسکتبال را برابر تیم شهرداری گرگان برگزار کردند و با ارائه یک بازی کاملا برتر نسبت به حریف، سرانجام با حساب ۶۴ بر ۳۷ صاحب برتری شدند.

این بازی جذاب و تماشایی با ادای احترام دو تیم به بانوی فقید بسکتبال ایران زنده‌یاد مهین کوره‌چیان در سالن آرارات آغاز شد و کوارتر نخست آن با تساوی ۱۹ بر ۱۹ به پایان رسید اما در کوارتر دوم این شیمیدر بود که نبض بازی را در دست گرفت و با حساب ۱۳ بر ۴ صاحب برتری شد تا نیمه نخست ۳۲ بر ۲۳ به نفع شیمیدر تمام شود.

جریان ۱۰ دقیقه سوم این دیدار نیز کاملا مشابه ۱۰ دقیقه دوم بازی بود و شیمیدر قم با استفاده از اشتباهات گرگانی‌ها و عملکرد موفق دفاعی امتیازات خود در پایان این کوارتر با حساب ۴۶ بر ۲۷ از حریف پیشی گرفته و با خیالی آسوده به سراغ کوارتر آخر برود و این بازی را با نتیجه ۶۴ بر ۳۷ به نفع خود تمام کند.

تیم بسکتبال بانوان شیمیدر قم نخستین بازی این فصل را با نتیجه ۹۷ بر ۴۲ برابر تیم امرتات تهران به برتری رسیده و در در دومین مسابقه نیز با حساب ۷۶ بر ۵۶ تیم گروه بهمن را شکست داده بود تا با کسب ۶ امتیاز از ۳ برد متوالی صدرنشین گروه نخست مرحله مقدماتی لقب بگیرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار