بانوان بسکتبالیست تیم شیمیدر قم در حساس‌ترین بازی خود از دور رفت مرحله مقدماتی فصل جاری لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور برابر تیم شهر گرگان صف‌آرایی می‌کنند.
کد خبر: ۹۹۹۱۳۶
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۰ 06 October 2021

به گزارش تابناک قم، در شرایطی که امسال ۱۲ تیم در فصل 1401 – 1400 لیگ برتر بسکتبال بانوان باشگاه‌های کشور حضور دارند و در دو گروه ۶ تیمی با یکدیگر رقابت می‌کنند، تیم‌های شیمیدر قم و شهر گرگان در گروه نخست مقدماتی جای دارند و با چهار حریف دیگر شامل امرتات تهران، گروه بهمن، آکادمی ایزی ‌بسکتبال تهران و سپهرداد تهران رقابت می‌کنند.

در شرایطی که بازی‌ها 10 هفته رفت و برگشت به طول می‌انجامد، تا کنون دو هفته از مسابقات نیم‌فصل نخست مرحله مقدماتی سپری شده و تیم بسکتبال بانوان شیمیدر قم با کسب دو پیروزی متوالی برابر تیم‌های امرتات تهران و گروه بهمن در جایگاه نخست جدول رده‌بندی گروه اول بازی‌ها جای دارد.

شاگردان شایسته متشرعی در تیم بسکتبال بانوان شیمیدر قم نخستین بازی خود برابر تیم امرتات تهران را با نتیجه ۹۷ بر ۴۲ برده‌‌اند و در دومین مسابقه با حساب 76 بر 56 مقابل تیم گروه بهمن به برتری رسیده‌اند تا با کسب چهار امتیاز صدرنشین گروه نخست مرحله مقدماتی لقب بگیرند.

بازی‌های این مرحله روزهای 14 و 16 مهر ماه پیگیری می‌شود و در دو مسابقه از هفته‌های سوم و چهارم، تیم بسکتبال بانوان شیمیدر قم به ترتیب برابر بانوان شهر گرگان و آکادمی ای‌زی بسکتبال تهران قرار می‌گیرد،

برنامه ادامه بازی‌های شیمیدر قم لیگ برتر بسکتبال بانوان ایران:

دور رفت:

چهارشنبه 14 مهر

شیمیدر قم – بانوان شهر گرگان (ساعت 13)

جمعه 16 مهر

آکادمی ای‌زی بسکتبال – شیمیدر قم (ساعت 18)

چهارشنبه 3 آذر

شیمیدر قم – سپهرداد تهران (ساعت 18)

دور برگشت:

جمعه 5 آذر

شیمیدر قم – امرتات تهران (ساعت 15:30)

چهارشنبه 17 آذر

گروه بهمن – شیمیدر قم (ساعت 18)

جمعه 19 آذر

بانوان شهر گرگان – شیمیدر قم (ساعت 13)

چهارشنبه 1 دی

شیمیدر قم – آکادمی ای‌زی بسکتبال (ساعت 18)

جمعه 3 دی

سپهرداد تهران – شیمیدر قم (ساعت 18)

با توجه به نتایجی که در دو هفته سپری شدن از بازی‌های این فصل لیگ برتر بسکتبال زنان ایران در کارنامه تیم‌های گروه نخست به ثبت رسیده، تیم شیمیدر قم به لطف پیروزی‌های پرگل خود با چهار امتیاز صدرنشین گروه نخست است و تیم زنان شهر گرگان با امتیازی مشابه در مکان دوم جای دارد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار