شیمیدر قم در راه کسب آمادگی برای فصل جدید لیگ برتر بسکتبال ایران تیم‌های پالایش نفت آبادان و صنعت مس کرمان را در دو دیدار تدارکاتی شکست داد.
کد خبر: ۹۹۸۶۸۰
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۳ 04 October 2021

به گزارش تابناک قم، در شرایطی که فصل 1401 – 1400 مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور از روزهای پایانی مهر ماه آغاز می‌شود، تیم شیمیدر قم این روزها علاوه بر تمرین مشغول انجام بازی‌های تدارکاتی است تا در بهترین شرایط وارد کارزار لیگ جدید شود.

مهران‌ شاهین‌طبع سرمربی تیم بسکتبال شیمیدر قم که تیمش بعد از المپیک استارت تمرینات خود را زده و برای کسب آمادگی مطلوب اکثر روزها در دو نوبت تمرین می‌کند، این روزها در دیدارهای تدارکاتی مختلف شاگردانش را در میدان رقابت با حریفان لیگ برتری مورد سنجش قرار می‌دهد.

برتری تیم بسکتبال شیمیدر قم در دیدار تدارکاتی

شیمیدر قم 57 – پالایش نفت آبادان 47

شیمیدر در دو روز اخیر دو دیدار تدارکاتی در مقابل دو رقیب لیگ برتری یعنی پالایش نفت آبادان و صنعت مس کرمان انجام داده، تیم‌هایی که بر اساس قرعه‌کشی فصل جدید لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور در گروه نخست مقدماتی جای دارند و با شاگردان مهران‌ شاهین‌طبع هم‌گروه نیستند.

شیمیدری‌ها ابتدا در سالن بسکتبال آزادی تهران مقابل تیم پالایش نفت آبادان به میدان رفتند، دو تیمی که در فصل 1400 – 1399 لیگ برتر بسکتبال دیدار رده‌بندی را در مقابل یکدیگر برگزار کردند و بازی با برتری نماینده بسکتبال قم تمام شد تا شیمیدر رتبه سوم دوره قبل لیگ برتر را کسب کند.

شاگردان مهران شاهین‌طبع در تیم بسکتبال شیمیدر قم در این دیدار دوستانه مقابل رقیب آبادانی خود که قهرمانی فصل 1398 – 1397 لیگ برتر بسکتبال ایران را در کارنامه دارد بازی قابل قبولی ارائه کردند و در پایان چهار زمان 10 دقیقه‌ای مفید موفق به کسب برتری 57 بر 47 شدند.

برتری تیم بسکتبال شیمیدر قم در دیدار تدارکاتی

برتری شیمیدر برابر مس کرمان با دست خالی

شیمیدری‌ها در دیگر مسابقه تدارکاتی خود در سالن آفتاب تهران برابر مس کرمان به میدان رفتند، تیمی که امسال هدایت آن را محمدرضا اسلامی سرمربی شیمیدر در سال‌های 1397 و 1398 بر عهده‌دارد و رقابت آنها در 40 دقیقه بسیار جذاب و تماشایی از آب درآمد و سرانجام شیمیدر به برتری رسید.

شیمیدر قم و مس کرمان از همان شروع بازی پا به پای یکدیگر پیش رفتند و تقابل آنها هیچ شباهتی به یک دیدار تدارکاتی نداشت، بلکه دو تیم همانند یک مسابقه لیگ برتری با یکدیگر جنگیدند، هر چند مس کرمان نیمکت پر و کاملی داشت و حتی از بازیکن خارجی خود نیز استفاده می‌کرد ولی دست مهران شاهین‌طبع برای انتخاب ترکیب دلخواه به دلیل مصدومیت چند بازیکن بسته بود، اما این رقابت نزدیک و نفس‌گیر تدارکاتی سرانجام با برتری 84 بر 73 به نفع نماینده بسکتبال قم تمام شد.

برتری تیم بسکتبال شیمیدر قم در دیدار تدارکاتی

شاگردان شاهین‌طبع در گروه دوم لیگ برتر بسکتبال

شیمیدر قم در گروه دوم از فصل 1401 – 1400 مسابقات لیگ برتر بسکتبال مردان باشگاه‌های ایران با تیم‌های رعد پدافند هوایی تهران، فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، صنعت مس رفسنجان، صنایع هرمزگان، اکسون تهران، آویژه صنعت پارسا مشهد و مهرام تهران هم‌گروه شده است.

نماینده بسکتبال استان قم طبق برنامه سازمان لیگ فدراسیون بسکتبال، نخستین بازی رسمی خود در لیگ جدید را از ساعت 17:30 دقیقه عصر روز چهارشنبه 28 مهر ماه در سالن بسکتبال آزادی تهران برابر تیم رعد پدافند هوایی برگزار می‌کند و سپس 30 مهر به مصاف فولاد مبارکه سپاهان اصفهان می‌رود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار