آیت الله سعیدی صداوسیما را به عنوان خط مقدم جنگ نرم فرهنگی و به مثابه دانشگاهی برای ارتقاء فرهنگ ناب اسلام در افکار عمومی و بستری برای محققان اسلامی عنوان کرد.
کد خبر: ۹۹۸۶۴۷
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۹ 04 October 2021

به گزارش تابناک قم، آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) با صدور پیامی ضمن تقدیر از رئیس سابق صدا و سیما گفت: صدا و سیما به عنوان خط مقدم جنگ نرم فرهنگی و به مثابه دانشگاهی برای ارتقا فرهنگ ناب اسلام در افکار عمومی و بستری برای محققان اسلامی بوده است.

متن کامل پیام به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر پیمان جبلی

سلام علیکم

سازمان بزرگ صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران به عنوان خط مقدم جنگ نرم فرهنگی و به مثابه دانشگاهی برای ارتقای فرهنگ ناب اسلام در افکار عمومی و بستری برای محققان اسلامی، جایگاهی بسیار اثرگذار است که هجمه‌های بی امان دشمنان ایران و اسلام عزیز بر آن، نشان از حساسیت این موقعیت خطیر دارد.

بی تردید انتصاب شایسته جنابعالی از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به سمت ریاست آن سازمان گویای تخصص و تعهد حضرتعالی است که با تجربیات ارزشمند خویش در بخش‌های گوناگون رسانه‌ای در پرتو منویات گران‌بهای امامین انقلاب و آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی، زمینه ساز رشد کمی و کیفی برنامه‌های رسانه ملی خواهد بود و نقش آفرینی مؤثر این دستگاه عظیم در جنگ نرم و در بستر فضای مجازی را نیز فراهم خواهد آورد.

اینجانب ضمن تبریک این انتصاب مبارک، در جوار مضجع شریف حضرت فاطمه معصومه سلام الله علی‌ها توفیق روز افزون جنابعالی و جمیع دست اندر کاران رسانه ملی را از خداوند متعال خواستارم.

امید که همکاری‌ها و تعاملات سازنده میان سازمان صدا و سیما و اعتاب مقدس، علی الخصوص آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علی‌ها که در سال‌های اخیر اوج گرفته است در دوران پیش رو بیش از پیش گردیده و برکات معنوی آن نصیب جامعه مخاطبین گردد.

در پایان از تلاش‌ها و همکاری‌های کم نظیر جناب آقای دکتر علی عسگری در تعامل با این آستان شریف قدردانی نموده و دوام توفیقات آن جناب را از خداوند متعال مسالت دارم.

تولیت آستان مقدس قم

سید محمد سعیدی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار