مدیرکل تعزیرات حکومتی قم از دستگیری قاچاقیان ضایعات آهن در قم خبرداد.
کد خبر: ۹۹۸۱۰۷
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۱ 02 October 2021

به گزارش تابناک قم، مهدی ریاضی عنوان کرد : در پی کسب خبر از عوامل اداره اطلاعات عملیات پلیس امنیت اقتصادی مبنی بر حمل و جابجایی کالای قاچاق (انواع لوازم یدکی خودرو) توسط یک دستگاه خودرو کمپرسی تحت عنوان ضایعات آهن، مامورین کاشف به محورهای مواصلاتی در استان اعزام شدند.

وی ادامه داد: به دنبال آن در محور دلیجان به قم به خودروی موردنظر مظنون شدند که پس از توقیف آن، راننده خودرو اظهار داشته که بار ضایعات آهن دارد لکن در بازرسی از این خودرو مشاهده شد که مقادیر قابل توجهی انواع لوازم یدکی مستعمل خودرو به ظن قاچاق و به ارزش 5,944,615,613 ریال وجود دارد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان قم اظهار کرد: کالاهای مذکور کشف شدند و مراتب آن جهت سیر مراحل رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان قم ارسال شد.

وی افزود: با تشکیل پرونده، شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی قم، ضمن احضار متهم، استماع اظهارات و اخذ آخرین دفاعیات متهم، به دلیل عجز متهم از ارائه مدارک مثبته، پس از رسیدگی، اتهام قاچاق را محرز و مسلم دانست.

ریاضی توضیح داد: شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق، متهم را علاوه بر ضبط محموله کشف شده قاچاق به نفع دولت، به پرداخت مبلغ 5 میلیارد و 950 میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: بر اساس قانون کلیه محموله کشف شده توسط مرجع کاشف، به اداره جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان تحویل داده شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار