تیم فوتسال فردوس قم در چهارمین مسابقه خود از نیم فصل نخست لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور برابر تیم کراپ الوند صف آرایی می‌کند.
کد خبر: ۹۹۸۰۸۲
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۳ 02 October 2021

به گزارش تابناک قم، بازی‌های نیم‌فصل نخست لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های ایران از نیمه دوم مهر ماه پیگیری می‌شود و ۱۴ تیم لیگ برتری بعد از پایان بازی‌های جام جهانی فوتسال در لیتوانی بار دیگر در چارچوب مسابقات داخلی رقابت جذاب خود را از سر می‌گیرند.

فردوس قم که در هفته نخست بازی‌های این دوره میزبان تیم شهروند ساری بود اما به دلیل حاضر نشدن حریف با رای کمیته فوتسال سه بر صفر برنده شد و در هفته دوم دست به کار بزرگی زد و در میهمانی تیم فولاد زرند ایرانیان به برتری سه بر دو دست یافت، در هفته سوم یک باخت خانگی برابر زندی‌بتن کلاردشت تجربه کرد.

در جدول رده‌بندی مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور تا پایان هفته سوم تیم سن‌ایچ ساوه با ۹ امتیاز حاصل از سه برد به رهبری محسن حسن‌زاده سرمربی قمی خود در جایگاه نخست جدول ایستاده است و چهار تیم ۶ امتیازی به نام‌های مقاومت البرز، مس سونگون ورزقان، زندی‌بتن کلاردشت، کراپ الوند و فردوس قم در رده‌های بعدی تیم صدرنشین لیگ را تعقیب می‌کنند.

البته شاگردان علی زندی‌پور در روزهای اخیر مشغول انجام دیدارهای تدارکاتی بوده‌اند، تیمی که از سه بازی این فصل در لیگ برتر ۶ امتیاز دارد هم به خارج از قم رفت و اردوی تدارکاتی برگزار کرد و در چند دیدار دوستانه به میدان رفت و هم در قم میزبان تیم‌هایی نظیر فولاد زرند ایرانیان و فولاد مبارکه سپاهان بود.

آخرین بازی فردوس قم در لیگ برتر فوتسال روز ۲۴ مرداد ماه در سالن شهید حیدریان قم برابر زندی‌بتن کلاردشت به برتری میهمان انجامید و حالا بعد از حدود ۵۰ روز نماینده فوتسال قم در یک دیدار حساس خارج از خانه از ساعت ۱۶ روز ۱۸ مهر ماه در میهمانی کراپ الوند به میدان می‌رود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار